Sbanken gir alle kunder rentegaranti ut 2021

Daglig leder i Sbanken Øyvind Thomassen takker for et helt unikt engasjement fra kundene våre gjennom de siste dagene og kvitterer rett og slett med rentegaranti og fortsatt gebyrfrihet ut året.

Kommentarer fra Sbanken-sjef Øyvind Thomassen:

- Vi opplever et enormt engasjement etter nyheten om at DNB har lagt inn bud om å kjøpe oss. Særlig fra de fantastiske kundene våre. Det setter vi virkelig pris på.

Sbanken har alltid vært på lag med kundene våre. Det skal vi fortsette å være, for hos oss er det kunden som er sjefen. Derfor gir vi nå en rentegaranti til både nye og eksisterende kunder ut året. Den innebærer at vi ikke setter opp boliglånsrenten for noen av kundene våre i 2021, uansett hva som skjer.

Vi kan på samme tid love at det ikke blir gebyrer på noen av våre tjenester. Sbanken er nemlig fullvaksinert mot gebyrvirus. De banksystemene vi har bygget håndterer rett og slett ikke gebyrer.

Nyheten om at DNB vil kjøpe oss skaper naturlig nok usikkerhet. Vi vil understreke at det er mye som skal på plass før vi vet hva som skjer fremover: Først skal aksjonærene ta stilling til om de ønsker å selge aksjene sine, og så skal myndighetene godkjenne salget. Det blir uansett ingen endringer våre kunder behøver å ta stilling til med det første. Vi skal sørge for å informere grundig om eventuelle endringer og i god tid.

Vi vil alltid levere kundeservice med hjerte og sjel her hos oss og landets beste og mest digitale kundeopplevelser.

Fremover lover vi å jobbe beinhardt for å ta vare på Norges mest fornøyde bankkunder. Vi skal fortsette å utfordre – til det beste for kundene våre. Det har vært det aller viktigste for oss de siste 21 årene.

Noen ting endrer seg aldri.

På vegne av oss i Sbanken,
Øyvind Thomassen, daglig leder