Sbanken endrer renten

Bergen 26. september 2019: Sbanken setter opp renten på innskudd og boliglån.

Sbanken øker boliglånsrenten med inntil 0,25 prosentpoeng og setter opp innskuddsrenten. Det rimeligste boliglånet i Sbanken får en effektiv rente på 2,75 prosent etter endringen.

- Med bakgrunn i Norges Bank sin renteendring og økning i markedsrenten har vi besluttet å øke boliglånsrenten med inntil 0,25 prosentpoeng, sier Øyvind Thomassen, daglig leder i Sbanken.

- Hos oss får du alltid den beste renten vi kan tilby, helt uten å prute. Hvis du har lån som er under 50 prosent av boligverdien, får du vår aller beste rente, sier Thomassen.

Innskuddsrenten for det nye bedriftssegmentet blir også satt opp.

For eksisterende lånekunder gjelder endringen fra fredag 8. november 2019. For nye lånekunder gjelder endringen fra 27. september 2019.

Sbanken er en teknologibedrift med banklisens. Vi er en landsdekkende bank med hovedkontor i Bergen. Vi har over 400 engasjerte medarbeidere, et sterkt fagmiljø og 450 000 fantastiske kunder som vi er veldig stolte av. Våre verdier er: Enkel. Åpen. Skvær. Vennlig rebell.

Sbanken ASA tar markedsandeler innen fondssparing i fjerde kvartal14.2.2020 07:00:00 CETPressemelding