Sammen om en ren by

I løpet av uken vil også flere av restaurantene våre i Oslo holde ryddeaksjoner i sitt nærområde. I tillegg deltar vi på Elverusken på tirsdag, Næringslivsrusken på onsdag, og Groruddalsrusken på torsdag.

Timeplanen for Rusken-uken vil være som følger (med forbehold om endringer):

MANDAG 6. MAI:
Åpning av Rusken-uken kl. 12.00 ved Byrådsleder i Oslo samt underholdning.
McDonalds-stand i Spikersuppa åpen mellom ca. kl. 12-16.

TIRSDAG 7. MAI:
McDonald’s deltar i Næringslivsrusken; ryddeaksjon langs Akerselva initiert av Elvebakken vgs.
McDonalds-stand i Spikersuppa åpen ca. kl. 10-16.

ONSDAG 8. MAI:

McDonald’s deltar i Næringslivsrusken. Det arrangeres ryddeaksjoner blant bedrifter rundt omkring i byen gjennom hele dagen. McDonalds rydder sammen med Kirkens Bymisjon på Majorstuen og i sentrum.
McDonalds-stand i Spikersuppa åpen ca. kl. 10-16.

TORSDAG 9. MAI:
McDonalds deltar i Groruddalsrusken. Den åpnes kl. 10.00 ved Byrådsleder i Oslo @Groruddalsparken. Det skal ryddes rundt Alnaelva, samt settes ut ørret i vannet. For alle som har deltatt blir det show og konsert i Groruddalsparken kl. 18.00.
McDonalds-stand i Spikersuppa er åpen ca. kl. 10-16.

FREDAG 10. MAI:
McDonalds-stand i Spikersuppa er åpen ca. kl. 10-16.

LØRDAG 11. MAI:
Ordfører i Oslo åpner dagen i Spikersuppa, «Rusken-byen», kl. 12.00. Det blir forskjellige arrangementer og aktiviteter gjennom dagen, for både barn, ungdom og voksne.
Kom innom med hele familien!
McDonalds-stand i Spikersuppa er åpen ca. kl. 12.00-16.00.