Rambøll blir landsdekkende partner for sykehusene i Norge.

Rambøll har tegnet en landsdekkende rammeavtale med Sykehusinnkjøp på arkitekt- og rådgivende ingeniørtjenester.

St. Olavs hospital i Trondheim

Oppdragsgiver for anskaffelsen er Helse Nord RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Sør-Øst RHF. Sykehusinnkjøp HF er et selskap som eies av de fire regionale helseforetakene.

-Vi er veldig fornøyde med å ta del i en slik omfattende rammeavtale som innbefatter så å si samtlige fag innen bygg hos Rambøll. Avtalen understreker Rambølls posisjon og satsing innenfor sykeshusplanlegging sier Bjørn Terje Pettersen og Florian Franz.

Rammeavtalen skal dekke små, mellomstore og større prosjekter i alle prosjektfaser, og kan også benyttes ved ombygginger og nybygg.

Anslått totalverdi på rammeavtalen er ca. 160 millioner kroner per år, har en varighet på to år, med muligheter for forlengelse.

For henvendelser:

Florian Franz, Prosjektleder sykehus – mob. 906 51 742
Bjørn Terje Pettersen, leder sykehusvirksomheten i Rambøll – mob. 932 43 109

St. Olavs hospital i Trondheim

Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med om lag 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter.