Prosjekt Euphoria: vellykket avslutning av første runde med salgsfremmende aktiviteter på norske salgssteder

Første fase av salgsfremmende aktiviteter i Norge er nettopp avsluttet. Dette er en del av «Euphoria» -prosjektet, et program for markedsføring av og informasjon om kvaliteten på europeisk frukt- og grønnsaksproduksjon, gjennomført med støtte fra Den europeiske union.

Denne pressemeldingen inneholder multimedia. Se hele pressemeldingen her: https://www.businesswire.com/news/home/20220907005957/no/

Hvis du vil se dette innholdet fra mms.businesswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

(Photo: Enjoy Good Food)

En syklus med 50 salgsfremmende arrangementer ble gjennomført fra 18. august til 5. september for å øke forbrukernes bevissthet og verdsettelse av de unike egenskapene til europeisk frukt og grønnsaker. Kontrollerte og garanterte produksjonsprosesser som gir trygge produkter med kvaliteter og sanseegenskaper som er like unike som stedene de kommer fra.

Ved hjelp av kvalifiserte og opplærte vertinner nådde aktiviteten over 7000 forbrukere som fikk nyttig informasjon og verktøy for å hjelpe dem å bli mer bevisste når de kjøpte frukt og grønnsaker av europeisk opprinnelse i fremtiden.

De mest aktive forbrukerne ble også gjort kjent med den eksklusive og innovative "Enjoy Good Food" -emballasjen, dvs. en kjølepose laget av fuktbestandig papir, med isoterm innvendig og borrelåslukking, som inneholder et utvalg av utmerket frukt og grønnsaker av europeisk opprinnelse, og som kan gjenbrukes til shoppingturer og lagring av frukt og grønnsaker hjemme.

Euphoria-prosjektet vil nå slå av rampelyset i noen uker, akkurat lenge nok til at sesongproduksjonen kan presentere en ny kurv med utmerkede produkter for oktober måned. Ytterligere 50 kampanjearrangementer er planlagt for høsten, med Alto Viterbese IGP potet, Tonda Gentile Romana hasselnøtt og mange typiske høst/vinter grønnsaker.

Info@enjoygoodfood.eu
+390669202304

Seoul Semiconductor Participates in the World’s Biggest Lighting Expo Held in Germany to Showcase its High-Efficiency & Performance LED Lighting Systems30.9.2022 10:00:00 CEST | Press release

Seoul Semiconductor Co., Ltd. (KOSDAQ: 046890), a globally recognized optical semiconductor manufacturer, takes part in ‘Light + Building 2022’ held in Frankfurt, Germany, from October 2 to 6, 2022 to unveil its high-efficiency and high-performance LED lighting solutions. This lighting festival is one of the world’s largest lighting expos attended by more than 200,000 visitors from 55 nations in the world. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220930005011/en/ [Photo] Seoul Semiconductor’s Booth for ‘Light + Building 2022’ (Photo: Business Wire) Seoul Semiconductor is expected to showcase differentiated lighting systems including ‘WICOP technology-based high-efficiency lighting solutions’ and ‘SunLike technology for reproducing natural light.’ WICOP high-efficiency lighting systems are mid- and high-power solutions that are mainly applied to landscape & horticulture lighting and street lamps. They outperform existin