PRIV.RED: Pressekonferanse med Ståle Solbakken kl 12.00

Norges Fotbalforbund inviterer til pressekonferanse med påtroppende herrelandslagssjef Ståle Solbakken i dag kl 12.00.

Pressekonferansen gjennomføres digitalt via Teams.

Journalister som skal delta på pressekonferansen (vi presiserer at dette gjelder for presse som skal delta og eventuelt stille spørsmål, øvrige kan følge pressekonferansen via stream) kan melde seg på til msw@fotball.no senest kl 11.30.

Pressekonferansen vil sendes på NFF TV og Fotballandslagets Facebook-side

Streamen vil bli tilgjengelig for media, link til stream sendes ut kl 11.30.

Valgkomiteens innstilling til nytt forbundsstyre7.1.2021 09:52:16 CETPressemelding

Valgkomiteen i Norges Fotballforbund har avsluttet sitt arbeid og innstiller enstemmig på følgende sammensetning av forbundsstyret til forbundstinget i mars 2021: President: Terje Svendsen, Rosenborg BK Ikke på valg Visepresident 1: Ane Guro Skaare-Rekdal, Ottestad IL Ny for 2 år Visepresident 2: Arne Larsen Økland, Bryne FK Gjenvalg 2 år Styremedlemmer: Gunnhild Lærum, Lillestrøm SK Ikke på valg Malin Frantzen Øiseth, Fet IL Ikke på valg Leon Jarle Aurdal, Aalesunds FK Ikke på valg Jon Mørland, Heming IL Gjenvalg 2 år Kristine Haugen, Lavangen IL Ny for 2 år Les mer om valgkomiteens kriterier og vurdering av de nye kandidatene til forbundsstyret på fotball.no

PRIV.RED: Akkrediteringsinformasjon for kvalifiseringskamp Eliteserien22.12.2020 11:44:20 CETPressemelding

Mandag 28/12 spilles den siste og avgjørende kvalifiseringskampen om plass i Eliteserien 2021. Oppgjøret spilles som én avgjørende kamp på nøytral bane, Intility Arena. Lagene som møtes er vinneren av kvalifiseringsspillet i OBOS-ligaen og laget som ender som nummer 14 i Eliteserien 2020. Kampinformasjon: Dato: 28. desember 2020 Sted: Intility Arena, Oslo Lag A – Lag B Avspark kl. 17.00 Akkrediteringsfrist: 26/12 kl. 15.00 Send inn forespørsel om akkreditering her