PRIV.RED: Påminnelse om dagens pressetreff

NFF minner om dagens pressetreff med fotballpresident Lise Klaveness og generalsekretær Karl-Petter Løken.

Tid: kl. 14:00
Sted: Thon Hotel Prinsen, Trondheim

Agenda er saker som er behandlet på styremøtet 11. og 12. oktober.

Det vil også være mulig å delta på pressetreffet digitalt via Teams.
Journalister som skal delta via Teams kan melde seg på til msw@fotball.no senest kl 11:00.
Vi presiserer at dette gjelder for presse som skal delta og eventuelt stille spørsmål, øvrige kan følge pressetreffet via stream.

Agenda:
1. Ny generalsekretær Karl-Petter Løken startet 01.10.
2. Forbundsstyrets styringsplattform – status
3. Hovedterminliste for 2023
    *NM 2023
4. Toppserien – rapport og veien videre