PRIV.RED: Invitasjon til pressetreff med president og generalsekretær

NFF inviterer media til pressetreff på Ullevaal Stadion med fotballpresident Terje Svendsen og generalsekretær Pål Bjerketvedt.

Tid: Tirsdag 2. november 10.30
Sted: Colosseum, Ullevaal Stadion

Agenda er saker som har vært oppe til behandling i forbundsstyret mandag 1. november.

Påmelding her innen mandag 20.00

* Høringssvar prioriteringer anlegg NIF
* VAR i norsk fotball
* Hovedterminliste menn 2022
* Styrket etiske komité, nyoppnevnelser
* Reoppnevnelse tingutvalg
* Spørsmål fra pressen

Pressetreffet blir også streamet på NFF TV. Media vil få tilgang til streamen.

PM: NFF reiser til Qatar30.11.2021 10:38:49 CET | Pressemelding

Etter arrestasjonen av to NRK-journalister i Qatar, har fotballpresident Terje Svendsen og generalsekretær Pål Bjerketvedt uttrykt tvil om de ønsker å delta på den planlagte reisen til Qatar sammen med de øvrige nordiske fotballforbundene. De har nå bestemt seg for å reise. - Det er gode grunner til ikke å reise, men vi har konkludert med at det er viktigere enn noen gang å reise. Møte representanter for myndigheter, VM-komiteen og migrantarbeiderne. Stille viktige og kritiske spørsmål. Med andre ord følge den dialoglinjen forbundstinget har vedtatt. Da er nærkontakt til kildene nødvendig, sier Bjerketvedt. - Den nordiske delegasjonen har i langt tid forberedt denne reisen, og det er gjort en god jobb med programmet. Vi møter både offisielle kilder og kilder vi selv har gjort avtaler med, sier Svendsen. I tillegg til Svendsen og Bjerketvedt, består den norske delegasjonen av Anders Hasselgård, leder av arbeidsgruppen som jobber med Qatar-tiltakene i NFF, og Fellesforbundets Steinar Kro

PRIV.RED: Link til stream av dagens pressetreff og landslagsuttak2.11.2021 10:03:04 CET | Pressemelding

Kl. 10:30 holder fotballpresident Terje Svendsen og generalsekretær Pål Bjerketvedt pressetreff der agenda er saker som har vært oppe til behandling i forbundsstyret 1. november. Media som ønsker egen feed kan hente stream her Kl. 12:00 presenterer landslagssjef Ståle Solbakken troppen til VM-kvalikkampene mot Latvia og Nederland, og U21-landslagssjef Leif Gunnar Smerud vil også presentere sin tropp til EM-kvalikkampene mot Finland og Aserbajdsjan. Media som ønsker egen feed kan hente stream her Pressetreffet og landslagsuttaket sendes også live på NFF TV.

PRIV.RED: Påminnelse om pressekonferanse og landslagsuttak tirsdag1.11.2021 11:26:37 CET | Pressemelding

NFF minner om to pressekonferanser i morgen tirsdag 2. november, i Colosseum på Ullevaal Stadion. Påmelding her innen kl 20:00 i kveld Kl. 10:30 holder fotballpresident Terje Svendsen og generalsekretær Pål Bjerketvedt pressetreff der agenda er saker som har vært oppe til behandling i forbundsstyret 1. november. Agenda * Høringssvar prioriteringer anlegg NIF * VAR i norsk fotball * Hovedterminliste menn 2022 * Styrket etiske komité, nyoppnevnelser * Reoppnevnelse tingutvalg * Spørsmål fra pressen Kl. 12:00 presenterer landslagssjef Ståle Solbakken troppen til VM-kvalikkampene mot Latvia og Nederland, og U21-landslagssjef Leif Gunnar Smerud vil også presentere sin tropp til EM-kvalikkampene mot Finland og Aserbajdsjan. Begge seansene blir streamet på NFF TV, og media vil også få tilgang til streamen. Det vil bli lett servering mellom pressekonferansene.

PRIV.RED: Invitasjon til landslagsuttak A-herrer og U2129.10.2021 13:48:11 CEST | Presseinvitasjon

Tid: Tirsdag 2. november kl 12:00 Sted: Colosseum, Ullevaal Stadion Landslagssjef Ståle Solbakken presenterer troppen til VM-kvalikkampene mot Latvia og Nederland. U21-landslagssjef Leif Gunnar Smerud vil også presentere sin tropp til EM-kvalikkampene mot Finland og Aserbajdsjan. Påmelding her innen mandag kl 20:00 Det vil være åpent for en til en-intervjuer med landslagssjefene i etterkant av pressekonferansen. Pressekonferansen streames på NFF TV og Facebook-siden Fotballandslaget. Media vil også få tilgang til streamen. U21-landslagstrener Leif Gunnar Smerud presenterer først troppen til kampene mot Kroatia og Estland, deretter offentliggjør Ståle Solbakken troppen til kampene mot Tyrkia og Montenegro.