PRIV.RED: Herrelandslagets program for kommende samling

Se oversikt over treningstider og presseaktiviteter.

Herrelandslaget spiller to landskamper i november: Norge møter Irland i Dublin 17. november og Finland på Ullevaal Stadion 20. november.

Programmet for samlingen er nå klart.

Media som ønsker å være til stede på trening og pressekonferanser må akkreditere seg.

Se programmet og fyll ut akkrediteringsskjema her

PM: Her er Norges tropp til privatlandskampene i november8.11.2022 14:11:51 CET | Pressemelding

Tirsdag presenterte landslagssjef Ståle Solbakken sin tropp til privatlandskampene mot Irland 17. november i Dublin og Finland 20. november på Ullevaal: Jacob Karlstrøm - Molde Ørjan Nyland - RB Leipzig Egil Selvik - Haugesund Fredrik Bjørkan - Feyenoord Stian Gregersen - Bordeaux Marius Lode - Bodø/Glimt Birger Meling - Rennes Marcus Holmgren Pedersen - Feyenoord Julian Ryerson - Union Berlin Stefan Strandberg - Vålerenga Leo Østigård - Napoli Patrick Berg - Bodø/Glimt Ola Brynhildsen - Molde Mats Møller Dæhli - Nürnberg Mohamed Elyounoussi - Southampton Fredrik Midtsjø - Galatasaray Ola Solbakken - Bodø/Glimt Morten Thorsby - Union Berlin Kristian Thorstvedt - Sassuolo Hugo Vetlesen - Bodø/Glimt Kristoffer Zachariassen - Ferencvaros Martin Ødegaard - Arsenal Erling Braut Haaland - Manchester City Jørgen Strand Larsen - Celta Vigo Alexander Sørloth - Real Sociedad Les mer om herrelandslaget her U21-landslagstrener Leif Gunnar Smerud presenterte også sin tropp til privatlandskampene mo