Presseinvitasjon til statsrådbesøk hos NorSIS

Mandag 15. august kommer justis- og beredskapsminister Emilie Enger Mehl (Sp) til NorSIS. Statsråden skal blant annet få et innblikk i vår organisasjon og i vårt samfunnsoppdrag, og en status på vårt viktige arbeid for en trygg digital hverdag. Media er invitert til å delta på besøket ved førstelinjetjenesten vår Slettmeg.
Slettmeg.no er førstelinjetjenesten til NorSIS. Tjenesten gir gratis råd og veiledning.

Vi erfarer at behovet for hjelp og veiledning hos befolkningen er økende. ​I første halvår 2022 har NorSIS håndtert rundt 5300 henvendelser fra publikum.​Vi ønsker derfor å vise statsråden noe av arbeidet som er knyttet til førstelinjetjenesten vår slettmeg. Media er velkommen til å delta på dette.

Til stede fra NorSIS: Administrerende direktør i NorSIS, Lars-Henrik Gundersen, nestleder og faglig leder i NorSIS Karoline Tømte.

Styreleder for NorSIS, Hans-Henrik Merckoll vil også være til stede.

Tid:  Mandag 15. august kl. 14.30.

Sted: NorSIS, Studievegen 2, 2815 Gjøvik

Gi gjerne beskjed til kommunikasjonsleder om hvem som ønsker å delta.