Presseinvitasjon: «Skal vi danse» - 14. september

Lørdag 14. september kl. 19.30 er det klart for program 3 av årets «Skal vi danse» - der det er duket for filmkveld! Presse inviteres til å være til stede.

Foto: Espen Solli/TV 2

Oppmøte for presse: Kl. 19.00.

Journalister følger sendingen fra presserommet i Nydalen studio, mens vi har et begrenset antall plasser til fotografer i salen.

Adresse: Gullhaug torg 3.

TV 2 har også en egen stillsfotograf til stede under sending.

Sendingen starter kl. 19.30, og sendes direkte på TV 2.

Kl. 21.00 er det nyheter, vær og sport på TV 2, da vil det være mulig å gjøre korte intervjuer med deltakerne på parketten.

Siste del av «Skal vi danse» starter kl. 21.40. Når sendingen er over er det også anledning til å gjøre korte intervjuer med deltakerne.

Dette skal parene danse på lørdag:

* Sandra og Bjørn  -   Quickstep
* Jørgine og Jørgen - Rumba
* Emilie og Santino -  Quickstep
* Isabel og Benjamin - Jive
* Christian og Marianne -  Quickstep
* Bahareh og Tom-Arild - Argentinsk tango
* Jan Tore og Tone - Quickstep
* Aleksander og Nadya - Cha Cha Cha
* Trine og Glenn Jørgen -  Tango
* Victor og Rikke - Wienervals
* Adrian og Lillian - Wienervals

Programledere: Katrine Moholt og Anders Hoff.

Dommere: Trine Dehli Cleve, Egor Filipenko, Merete Lingjærde og Tore Petterson.

Dersom du ønsker å dekke sendingen fra Nydalen må du gi tilbakemelding til presseansvarlig Siril Vatne Meling på sme@tv2.no innen torsdag kl. 15.00. Vennligst presiser om du trenger fotoplass i salen.

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Skal vi danse, Mellom oss, Hjerteslag, Åsted Norge, TV 2 hjelper deg, Helsekontrollen, Matkontrollen, Sommerhytta

970 43 166‬Siril.VatneMeling@tv2.no

Håvard SolemPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Gullruten, Idol, Landskampen, Skal vi danse og TV 2s høstlansering.

934 35 922hvl@tv2.no

Foto: Espen Solli/TV 2

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no, TV 2 Mobil og TV 2 Skole.

Ny sesong med Bloggerne kommer våren 2020 med tre nye profiler18.9.2019 07:00:00 CESTPressemelding

I dag vises den siste episoden fra den ellevte sesongen av «Bloggerne», men snart er den populære serien tilbake med sin tolvte sesong på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo. De nye profilene vi blir kjent med i neste sesong er Joakim Kleven og Iselin Guttormsen, og det blir gjensyn med en tidligere «Bloggerne»-profil Anne Brith Davidsen. Vi får også følge Linnéa Myhre, Martine Lunde, Caroline Berg Eriksen og Sofie Nilsen når en ny sesong er tilbake våren 2020.