Presseinvitasjon: Premiere på Matilda-musikalen 9. sept.

Pressen inviteres til rød løper i forbindelse med premieren til Matilda -musikalen på Folketeateret, fredag 9. september 2022.
Foto: Fredrik Arff

Musikalen er basert på den verdenskjente Roald Dahl-boka med samme navn. Nå settes den opp for aller første gang i Norge  - med et stjernelag bestående av blant annet Robert Stoltenberg, Haddy Njie, Siren Jørgensen og Fridtjov Såheim.

• Oppmøte for pressen er fra kl. 17:45 i Folketeaterpassasjen.
  • Premieren starter klokken 19.00.
  • Påmelding senest 7. september til Cecilie Victoria Jensen, jensen@firsthouse.no / 90 53 95 95

Foto: Fredrik Arff

Marion Ravn og Karoline Krüger slipper en av verdens største musikallåter på norsk8.7.2022 11:21:26 CEST | Pressemelding