Presseinvitasjon – partilederdebatten 4. september

Pressen inviteres til å følge partilederdebatten fra Bergen som sendes på TV 2 onsdag 4. september.

Partilederdebatten sendes i år fra TV 2 sitt studio i Media City, Bergen.

Alle partilederne møtes til debatt i TV 2s studio i Media City Bergen kun dager før årets spennende valg avgjøres. Programleder er Arill Riise.

Dato: Onsdag 4. September.

Sted: TV 2, Media City Bergen.

Oppmøte for pressen i Media City fra kl. 21.15.

Sending på TV 2 fra kl. 21.40 – 23.10.

Pressen vil få anledning til å følge debatten fra et tilstøtende rom. Det blir anledning for fotografer å ta bilder før og etter sending. Umiddelbart etter sending vil også journalister få komme inn i studio.

Presse som ønsker å følge sendingen melder seg på til PR- og mediesjef Jan-Petter Dahl på mail til: jpd@tv2.no

Pressekontakt under sending er PR- og medierådgiver Siril Vatne Meling, tel. 970 43 166 og Katrine Wergeland, tel. 913 91 114‬

Jan-Petter DahlPR- og mediesjef

Kontaktperson for spørsmål om seertall fra media rundt programmene som sendes på TV 2-kanalene.

928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no

Partilederdebatten sendes i år fra TV 2 sitt studio i Media City, Bergen.

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no, TV 2 Mobil og TV 2 Skole.

Ny sesong med Bloggerne kommer våren 2020 med tre nye profiler18.9.2019 07:00:00 CESTPressemelding

I dag vises den siste episoden fra den ellevte sesongen av «Bloggerne», men snart er den populære serien tilbake med sin tolvte sesong på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo. De nye profilene vi blir kjent med i neste sesong er Joakim Kleven og Iselin Guttormsen, og det blir gjensyn med en tidligere «Bloggerne»-profil Anne Brith Davidsen. Vi får også følge Linnéa Myhre, Martine Lunde, Caroline Berg Eriksen og Sofie Nilsen når en ny sesong er tilbake våren 2020.