Presseinvitasjon: Norges beste kundeopplevelser – oppskriften på suksess
Norske kunder forventer og krever gode, skreddersydde opplevelser i digitale kanaler og i butikk. Norske merkevarer blir stadig bedre på å levere på høyt stilte forventninger. Noen lykkes bedre enn andre.

Tirsdag 24. september presenteres listen over de merkevarene i Norge som norske forbrukere mener er best på kundeopplevelse.
Fire av merkevarene som gjør det best i årets kartlegging vil dele sine erfaringer fra scenen i Vika kino.
Yngve Fjell, som leder arbeidet med kundeopplevelse i KPMG Norge, vil presentere kartleggingen som er basert på svar fra 2500 norske forbrukere. 2019-resultatene slippes 24. september.
For mer informasjon og intervjuer, kontakt Line Goplen Höfde, kommunikasjonssjef i KPMG,
Tlf: 906 83 301, line.hofde@kpmg.no
Bilder
Om KPMG
KPMG er et globalt nettverk med selskaper som leverer profesjonelle tjenester innenfor revisjon, rådgivning, skatt, avgift og forretningsjus. KPMG har rundt 219.000 ansatte i 147 land og i KPMG Norge jobber det mer enn 1200 ansatte fordelt på 25 kontorer. Fageksperter fra ulike forretningsområder og bransjer jobber side om side for å levere fremtidsrettede og innovative prosjekter som skaper verdi for virksomheter i privat og offentlig sektor.
Følg saker fra KPMG
Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra KPMG på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste saker fra KPMG
Nye krav til lederskap og kultur i kjølvannet av COVID-1926.10.2020 12:49:15 CET | Pressemelding
En KPMG-undersøkelse viser at norske arbeidsplasser gjennomgår dyptgripende og varige endringer som følge av pandemien. – HR sitter med nøkkelen til nye arbeidsformer i en hverdag med hjemmekontor, fjernledelse og digital samhandling, sier KPMG-ekspert.
Slik har pandemien endret toppledernes prioriteringer14.10.2020 08:00:00 CEST | Pressemelding
Toppledere staker ut ny kurs og setter fart på initiativer knyttet til digitalisering, transformasjon og bærekraft – områder hvor de nordiske toppsjefene er helt i front. Det viser KPMGs globale CEO Outlook 2020.
KPMG henter lederprofiler fra Vy og PwC17.8.2020 08:00:00 CEST | Pressemelding
Henrik Lervold og Nina Hauge Schage blir sentrale i arbeidet med å realisere KPMGs videre vekstambisjoner og posisjonering i markedet når de overtar lederansvaret for marked, kundearbeid og kommunikasjon.
KPMG og Semine automatiserer regnskap med kunstig intelligens19.7.2020 07:00:00 CEST | Pressemelding
KPMG går sammen med AI-selskapet Semine for å sette fart på den digitale transformasjonen av økonomifunksjonen i nordiske bedrifter.
Norge fortsetter å bane vei for fremtidens kjøretøy7.7.2020 12:00:00 CEST | Pressemelding
Nordmenn er allerede fremst i verden på el-biler, og når KPMG nå har rangert 30 land etter hvem som er best forberedt på selvkjørende kjøretøy, er Norge på tredjeplass. Dette gleder samferdselsminister Knut Arild Hareide, som sier det offentlige må være med og ta ansvar når det skal banes vei for ny teknologi.
Kine Kjærnet tas opp som partner i KPMG22.4.2020 09:10:36 CEST | Pressemelding
For å styrke området «Governance, Risk and Compliance» (GRC) tas Kine Kjærnet (35) opp som partner i KPMG. Kine kommer fra Deloitte og hvor hun har ledet avdelingen «Operational Risk and Transformation».
Pure Consulting blir til KPMG Pure Sustainability6.3.2020 08:49:57 CET | Pressemelding
Et av landets sterkeste fagmiljøer innen bærekraft, Pure Consulting med Stine Lise Hattestad Bratsberg i spissen, blir en del av KPMG. Den nye satsningen KPMG Pure Sustainability har som ambisjon å bidra til raskere omstilling i næringslivet for å løse viktige samfunnsutfordringer og bidra til at vi når FNs bærekraftsmål.
I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom