KPMG

Presseinvitasjon: Norges beste kundeopplevelser – oppskriften på suksess

Del

Norske kunder forventer og krever gode, skreddersydde opplevelser i digitale kanaler og i butikk. Norske merkevarer blir stadig bedre på å levere på høyt stilte forventninger. Noen lykkes bedre enn andre.

Tirsdag 24. september presenteres listen over de merkevarene i Norge som norske forbrukere mener er best på kundeopplevelse.

Fire av merkevarene som gjør det best i årets kartlegging vil dele sine erfaringer fra scenen i Vika kino.

Yngve Fjell, som leder arbeidet med kundeopplevelse i KPMG Norge, vil presentere kartleggingen som er basert på svar fra 2500 norske forbrukere. 2019-resultatene slippes 24. september.

Les mer om seminaret.

For mer informasjon og intervjuer, kontakt Line Goplen Höfde, kommunikasjonssjef i KPMG,

Tlf: 906 83 301, line.hofde@kpmg.no

Bilder

Om KPMG

KPMG
KPMG
Sørkedalsveien 6
0369 Oslo

+47 04063https://kpmg.no

KPMG er et globalt nettverk med selskaper som leverer profesjonelle tjenester innenfor revisjon, rådgivning, skatt, avgift og forretningsjus. KPMG har rundt 219.000 ansatte i 147 land og i KPMG Norge jobber det mer enn 1200 ansatte fordelt på 25 kontorer. Fageksperter fra ulike forretningsområder og bransjer jobber side om side for å levere fremtidsrettede og innovative prosjekter som skaper verdi for virksomheter i privat og offentlig sektor. 

Følg saker fra KPMG

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra KPMG på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra KPMG

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom