Presseinvitasjon: Norges beste kundeopplevelser – oppskriften på suksess

Norske kunder forventer og krever gode, skreddersydde opplevelser i digitale kanaler og i butikk. Norske merkevarer blir stadig bedre på å levere på høyt stilte forventninger. Noen lykkes bedre enn andre.

Tirsdag 24. september presenteres listen over de merkevarene i Norge som norske forbrukere mener er best på kundeopplevelse.

Fire av merkevarene som gjør det best i årets kartlegging vil dele sine erfaringer fra scenen i Vika kino.

Yngve Fjell, som leder arbeidet med kundeopplevelse i KPMG Norge, vil presentere kartleggingen som er basert på svar fra 2500 norske forbrukere. 2019-resultatene slippes 24. september.

Les mer om seminaret.

For mer informasjon og intervjuer, kontakt Line Goplen Höfde, kommunikasjonssjef i KPMG,

Tlf: 906 83 301, line.hofde@kpmg.no

KPMG er et globalt nettverk med selskaper som leverer profesjonelle tjenester innenfor revisjon, rådgivning, skatt, avgift og forretningsjus. KPMG har rundt 207.000 ansatte i 153 land og i KPMG Norge jobber det mer enn 1200 ansatte fordelt på 26 kontorer. Fageksperter fra ulike forretningsområder og bransjer jobber side om side for å levere fremtidsrettede og innovative prosjekter som skaper verdi for virksomheter i privat og offentlig sektor.

KPMG kjøper RAV og bygger et av landets ledende miljø innen dataanalyse, automasjon og AI8.11.2019 11:20:00 CETPressemelding

KPMG kjøper RAV Norge og bygger et av de sterkeste datamiljøene i Norge med over 100 spesialister innen virksomhetsstyring, dataanalyse, automasjon og kunstig intelligens. Med en kombinasjon av dyp teknologikompetanse og strategisk forretningsforståelse er KPMG dermed godt posisjonert for å tilføre høy verdi til private og offentlige virksomheter gjennom innovative digitale løsninger og datadrevet innsikt.