Presseinvitasjon, Lerchendalkonferansen 2021

Hvordan skal vi best skal ta vare på og utnytte innovasjonskraften og nyskapingen som koronapandemien har tvunget frem? Hvordan kan dette bidra til å bygge Norge som en bærekraftsnasjon?

Tirsdag 9.februar samles sentrale beslutningstakere fra politikk, akademia, organisasjonsliv og næringsliv til Lerchendalkonferansen 2021. Årets konferanse er mer aktuell enn noen gang, og temaet er "Fra kriseinnovasjon til bærekraftnasjon". Statsminister Erna Solberg er blant foredragsholderne i et svært sterkt program.Sosiolog og komiker Harald Eia leder konferansen.

For første gang er årets arrangement heldigitalt og gratis for alle.

Program og påmelding

Lerchendalkonferansen er en tradisjonsrik konferanse som gjennom en årrekke har frontet betydningen av kunnskap, forskning og innovasjon for økonomi og samfunnsutvikling. Arrangørene, NTNU, SINTEF, Norges forskningsråd og Tekna, ønsker å styrke konferansen som en av de sentrale møteplassene i Norge på dette området.