Presseinvitasjon: ABBs digitale rundebordskonferanse «Den uutnyttede klimamuligheten» 22. november kl. 12.45

ABB inviterer til virtuell rundebordskonferanse om hvordan energieffektivitet er en uutnyttet mulighet til å kutte globalt strømforbruk med ti prosent.

IEA (International Energy Agency) ser på økt bruk av energieffektiv teknologi som det "første drivstoffet" i kampen mot klimaendringer. Det inkluderer høyeffektive industrimotorer og frekvensomformere som kan redusere det globale energiforbruket med opptil 10 prosent.

Rundebordskonferansen vil utforske hvordan disse teknologiene, som utgjør hjertet av drifter i industrien og andre steder i samfunnet, er en viktig faktor for å bidra til et nullutslippssamfunn.

Informasjon/påmelding: Anders Everbrand, mobil (+47) 91754248, mail anders.everbrand@no.abb.com

• Når: Mandag 22. november 2021, kl. 12.45 – 14.00
  • Format: Digitalt
  • Språk: Engelsk