Premium elbilmerket VOYAH har offisielt landet i Norge

Mars 2022 landet VOYAH, det avanserte elbilmerket fra Dongfeng Group, offisielt i Norge på "cloud"-siden, med representanter fra China Dongfeng Motor Industry Imp. & Exp. Co., Ltd. Og Electric Way Norway undertegner et samarbeidsnotat. En oppfølging vil bli tilbudt norske kunder for å tilby høytytende elbilprodukter og utmerket service.

Ma Lei, administrerende direktør i Dongfeng Imp. & Exp. Selskapet sa under signeringsseremonien: «Norge turen er VOYAH's utenlandsmarkedsinngang. I fremtiden vil vi fokusere på VOYAH-produkter og plattformer på tvers av en rekke europeiske markeder for kunder.

Torje Aleksander Sulland, administrerende direktør i Electric Way Norway, sier: «Det er vår glede å jobbe med Dongfeng Motor, en av de største bilprodusentene i Kina, for å introdusere VOYAH til Norge, det første stoppet i Europa. Vi gleder oss til å vise nordmenn VOYAH FREE, en luksuriøs og komfortabel premium elbil med godt utvalg og høyt utstyrsnivå, intelligens og utmerket ytelse for å møte nordmenns behov, definitivt en hit.

Nordmenn eier den høyeste elbilandelen over hele verden, noe som gjør det til utgangspunktet for Kinas raskest voksende nye energibilmerke. Dongfeng Motor Group har etablert et europaeksportteam, som samarbeider med ulike felt - produkt, markedsføring, merkevarefremmende, økonomi og ettersalgfor å markedsføre VOYAH i utlandet prosjektet, og vil starte  Lantus europeiske reise hit som Dongfeng Groups store investering.

VOYAH åpner sitt første utstillingslokale i Klingenbergata, sentrum av Norges hovedstad Oslo, og fortsetter deretter med å åpne utstillingslokaler i andre byer, der VOYAH skal vises og bestilles online. Den første modellen, VOYAH FREE, lanseres i Norge i juni og leveres i fjerde kvartal.

I henhold til planen vil VOYAH utvide til europeiske markeder, gradvis forbedre produktoppsettet, produktopplevelsen  og brukertjenesten, etablere en "kinesisk teknologi"-etikett for å vokse merkevaren internasjonalt.

Selskap: Kina Dongfeng Motor Industry Imp. & Co. Ltd
Ansvarlig: Cheng Hua
E-post: chenghua@dfmc.com.cn
Land: Kina

Utgiver: TCB

Om The China Box

The China Box
No.3, Guangqu Road, Chaoyang District
100000 Beijing

Følg pressemeldinger fra The China Box

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra The China Box på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra The China Box

Drive Your Dreams: 2023 Global Dongfeng Dealership Summit sparket i gang24.4.2023 16:13:18 CEST | Pressemelding

2023 Global Dongfeng Dealership Summit begynte 17. april i Wuhan, Hubei-provinsen, Kina. Over 100 personer fra over 30 land og regioner, inkludert Chile, Norge, Saudi-Arabia og Vietnam, deltok på toppmøtet for å lære om Dongfengs oversjøiske forretningsutviklingsstrategi, teknologiske forsknings- og utviklingsresultater, produktplanlegging og så videre, for å videreføre bygge konsensus, utdype samarbeid og felles utvikling.

"The Belt and Road" fremmer Kinas produksjon mot fremtiden - Dongfeng Motor skinner på Kina-Latin-Amerika Entrepreneurs Summit22.12.2022 05:43:37 CET | Pressemelding

China Council for Promotion of International Trade og Ecuadors internasjonale handelsdepartementer vil være vertskap for det 15. China-Latin America Entrepreneurs Summit 14. og 15. desember 2022. Dongfeng Motor ble invitert til toppmøtet som den eneste utstilleren i bilindustrien, og dens emblematiske modeller, VOYAH FREE og DONGFENG E70, ble levert der. De siste årene har Dongfeng Motor grepet muligheten til å bidra til det grønne skiftet i globale markeder og fått eksporten av nye energikjøretøyer til å akselerere. Ifølge den siste rapporten fra Ecuadorian Automobile Industry Chamber of Commerce, var splitter nye Kina-biler populære i Ecuador i første halvdel av dette året, og sto for omtrent 40% av markedsandelen. Dongfeng Motor, den eneste utstilleren av bilindustrien på dette toppmøtet, ønsket velkommen til Ecuadors president, presidenten for Kinas råd for fremme av internasjonal handel og representanter fra flere handelskamre. Mainstream media fra inn- og utland samlet seg til Do

NEVER BACK DOWN: Luksus Off-Road Merke M-Terrain offisielt utgitt20.9.2022 10:10:31 CEST | Pressemelding

[27. august 2022, Wuhan, Kina] Dongfeng Motor Corporation (heretter kalt Dongfeng Motor) lanserte offisielt M-Terrain i Wuhan, i tillegg til merkets eksklusive "M"-logosystem og merkevareforslaget NEVER BACK DOWN. M- Terrain intelligent offroad-arkitektur M TECH er en verdenspremiere som setter standarden for luksuriøs elektrisk offroadteknologi i Kina med superplattform, superkraft og super offroad. Med denne arkitekturen vil M- Terrain skape en luksuriøs elektrisk off-road-benchmark og en orientalsk offroadkultur. Dongfeng Motors styreformann Zhu Yanfeng og daglig leder Yang Qing avduket i fellesskap M- Terrain -logoen. Zhu Yanfeng, You Zheng, nestleder i Dongfeng Motor, og Cao Dongjie, administrerende direktør i M- Terrain Automotive Technology Company, lanserte merket M- Terrain, dens teknologi og brukerstrategiske planlegging. Verdens første utstilling ble fullført av to konseptbiler, M-Terrain og M-Terrain S, som hentet inspirasjon fra «Lion Awakening in the East» og tolket desig