Premium elbilmerket VOYAH har offisielt landet i Norge

Mars 2022 landet VOYAH, det avanserte elbilmerket fra Dongfeng Group, offisielt i Norge på "cloud"-siden, med representanter fra China Dongfeng Motor Industry Imp. & Exp. Co., Ltd. Og Electric Way Norway undertegner et samarbeidsnotat. En oppfølging vil bli tilbudt norske kunder for å tilby høytytende elbilprodukter og utmerket service.

Ma Lei, administrerende direktør i Dongfeng Imp. & Exp. Selskapet sa under signeringsseremonien: «Norge turen er VOYAH's utenlandsmarkedsinngang. I fremtiden vil vi fokusere på VOYAH-produkter og plattformer på tvers av en rekke europeiske markeder for kunder.

Torje Aleksander Sulland, administrerende direktør i Electric Way Norway, sier: «Det er vår glede å jobbe med Dongfeng Motor, en av de største bilprodusentene i Kina, for å introdusere VOYAH til Norge, det første stoppet i Europa. Vi gleder oss til å vise nordmenn VOYAH FREE, en luksuriøs og komfortabel premium elbil med godt utvalg og høyt utstyrsnivå, intelligens og utmerket ytelse for å møte nordmenns behov, definitivt en hit.

Nordmenn eier den høyeste elbilandelen over hele verden, noe som gjør det til utgangspunktet for Kinas raskest voksende nye energibilmerke. Dongfeng Motor Group har etablert et europaeksportteam, som samarbeider med ulike felt - produkt, markedsføring, merkevarefremmende, økonomi og ettersalgfor å markedsføre VOYAH i utlandet prosjektet, og vil starte  Lantus europeiske reise hit som Dongfeng Groups store investering.

VOYAH åpner sitt første utstillingslokale i Klingenbergata, sentrum av Norges hovedstad Oslo, og fortsetter deretter med å åpne utstillingslokaler i andre byer, der VOYAH skal vises og bestilles online. Den første modellen, VOYAH FREE, lanseres i Norge i juni og leveres i fjerde kvartal.

I henhold til planen vil VOYAH utvide til europeiske markeder, gradvis forbedre produktoppsettet, produktopplevelsen  og brukertjenesten, etablere en "kinesisk teknologi"-etikett for å vokse merkevaren internasjonalt.

Selskap: Kina Dongfeng Motor Industry Imp. & Co. Ltd
Ansvarlig: Cheng Hua
E-post: chenghua@dfmc.com.cn
Land: Kina

Utgiver: TCB

Om The China Box

The China Box
No.3, Guangqu Road, Chaoyang District
100000 Beijing

Følg pressemeldinger fra The China Box

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra The China Box på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.