PM: Lise Klaveness' tale på FIFA-kongressen

Fotballpresident Lise Klaveness adresserte i dag temaene menneskerettigheter, åpenhet og like muligheter fra talerstolen på FIFA-kongressen i Qatar.

Hele talen kan leses på fotball.no

Påminnelse om akkrediteringsfrister til landskamper12.5.2022 16:23:45 CEST | Pressemelding

På grunn av at det fortsatt kan være internasjonale restriksjoner i forbindelse med Covid-19-pandemien gjelder særskilte rutiner for akkreditering. Norsk media er selv ansvarlig for å gjøre seg kjent med og ivareta alle forhold knyttet til smittevernregler og inn-/utreise til de forskjellige landene. Akkrediteringsforespørselen vil derfor kun gjelde akkreditering for selve landskampen(e). Forespørsler skal sendes inn her A menn 2. juni, SERBIA - NORGE Spillested: Stadion Rajko Mitic, Beograd, Serbia Kampstart kl. 20.45 Akkrediteringsfrist: 19. mai 5. juni, SVERIGE - NORGE Spillested: Friends Arena, Solna, Sverige Kampstart kl. 20.45 Akkrediteringsfrist: 19. mai 9. juni, NORGE - SLOVENIA Spillested: Ullevaal Stadion, Oslo Kampstart kl. 20.45 Akkrediteringsfrist: 31. mai 12. juni, NORGE - SVERIGE Spillested: Ullevaal Stadion, Oslo Kampstart kl. 18.00 Akkrediteringsfrist: 31. mai A kvinner 25. juni, NORGE – NEW ZEALAND Spillested: Ullevaal Stadion, Oslo Kampstart kl. 17.00 Akkrediteringsf

Storavtale om norsk fotball: Skal vise 50.000 breddekamper28.4.2022 13:30:00 CEST | Pressemelding

Med TV 2 og Amedia på eiersiden, blir MyGame plattformen for strømming av all breddefotball i Norge de neste syv årene. Med automatiserte sportskameraer på over tusen fotballbaner over hele landet, skal selskapet dekke kamper i full HD-video, med høydepunkter, kampanalyse og trenerverktøy bare eliteklubbene hittil har hatt tilgang til. Fotballpresident Lise Klaveness ser et stort potensial i det nye samarbeidet.