Nyhet! Ving satser på to nye designoaser i Egypt i vinter

Suksesshistorien med Vings bohemske, elegante og prisbelønte designhotell Casa Cook fortsetter. Nå åpner et nytt og familievennlig Casa Cook dørene. Denne gangen i El Gouna, Egypt.

CASA COOK EL GOUNA:                 – I vinter øker vi volumene våre til Egypt fra Norden med 40 prosent sammenlignet med i fjor, og med de nye designhotellene håper vi å tiltrekke et nytt publikum til landet, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.
CASA COOK EL GOUNA: – I vinter øker vi volumene våre til Egypt fra Norden med 40 prosent sammenlignet med i fjor, og med de nye designhotellene håper vi å tiltrekke et nytt publikum til landet, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Ving åpner i tillegg et nytt hotell innen Cook' Club-konseptet på samme sted. Hotellene kan reserveres for nordiske kunder fra oktober.

- Hvis du er ute etter å teste en ny vinterdestinasjon og tiltrekkes av lekkert design, snorkling i verdensklasse og avslappet atmosfære, bør du sikte feriekompasset ditt mot El Gouna. I vinter øker vi volumene våre til Egypt fra Norden med 40 prosent sammenlignet med i fjor, og med de nye designhotellene håper vi å tiltrekke et nytt publikum til landet, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Casa Cook - et mekka for luksusbohemer
Casa Cook El Gouna er et familievennlig hotell med en internasjonal barneklubb. Hotellet ligger ved siden av den asurblå lagunen og sanddynene i utkanten av El Gouna, og inviterer deg til en ekte designoase på 100 rom. Her er den karakteristiske Casa Cook-stilen blandet med deilig arkitektur og nøye utvalgte interiørdetaljer med arabiske elementer. I likhet med forgjengerne i Middelhavet, kan Casa Cook El Gouna også lokke med god mat og spa. Og i havet utenfor hotellet venter en hel verden på å bli utforsket med både snorkling og dykking i verdensklasse.

“Good vibes” på Cook’s Club
Bare noen få kilometer fra Casa Cook, inne i El Gouna, ligger det neste designhotellet - Cook's Club. I hjertet av hotellet ligger bassengområdet hvor du kan nyte en avslappet hangout med inspirerende musikk spilt av DJ-er som besøker hotellet. Tørsteslukkende og velsmakende juice og drinker finner du i bassengbaren Captain Cook, der mixologen David Wiedemann har komponert drinkmenyen. Den sentrale møteplassen er ellers restauranten Cantina hvor det serveres street food med både lokale og internasjonale retter. Bo i et av de 144 moderne innredede rommene, som alle gjennomsyres av den trendy Cook's Club-stilen. Cook's Club i El Gouna vil være det syvende hotellet som åpnes innenfor rammen av Cook's Club-konseptet og det første utenfor Middelhavet.

Casa Cook El Gouna
Casa Cook El Gouna