Nye salater fra McDonald’s

McDonald’s lanserer to helt nye salater for de som ønsker et alternativ til burgeren. De to salatene, Hummussalat og Hoisinsalat, er begge med kylling og består av friske ingredienser og smaksrike dressinger.

Nye salater fra McDonald’s

Hummussalaten inneholder i tillegg til kylling og hummus, soyabønner, linser, grønnkål og en deilig Hot Mojo-saus. Hot Mojo er en spicy paprikasaus som setter ekstra piff på den friske salaten.

Til Hoisinsalaten har McDonald’s som navnet tilsier hentet inspirasjon fra det kinesiske kjøkken. Salaten inneholder råkost med hodekål og gulrot, brokkoli, grønnkål, bulgur og kylling. Det hele toppes med smaksrik hoisinsaus med sesamfrø.

– Vi er opptatt av å levere variasjon og menyalternativer for alle, og mange av kundene våre har sagt at de ønsker muligheten til å velge lettere og friskere alternativ. Derfor har vi lansert nye og spennende salater som er enkle å ta med på farten, sier Henriette Conradi, Brand Manager for McDonald’s i Norge.

Salatene kommer i egen boks og passer godt til et raskt måltid enten til å ta med eller spise i restauranten. De er å finne i alle McDonald’s-restauranter.

Henriette Conradi
Marketing manager
henriette.conradi@no.mcd.com
Tlf: 40545944

McDonald's er en av Norges største restaurantkjeder, med 70 restauranter, og en årlig omsetning på over 1,5 milliarder kroner. Restaurantene strekker seg fra Kristiansand i Vest-Agder, til Steinkjer i Nord-Trøndelag.

Vi har over 2.500 medarbeidere, og er i 2018 kåret til en av Norges beste arbeidsplass blant store bedrifter. En stor andel av våre medarbeidere er unge mennesker. Dette gjør oss til en av Norges største og beste arbeidsgivere for ungdom. Våre medarbeidere er også en etnisk og kulturell smeltedigel; over 80 kulturer er representert, noe som skaper et spennende og energisk arbeidsmiljø.