Nye drikker fra Coca-Cola

Blant nyhetene fra selskapet er en iste som også kan varmes opp, og «limited edition» glassflasker med en klar retroprofil.
– Vi ønsker å tilby drikker for enhver anledning, og gi folk stadig flere valgmuligheter. Våre septembernyheter er et godt eksempel på dette, sier Johanna Kosanovic, markedssjef i Coca-Cola Norge.
Fuze Winter Tea – isteen som også kan nytes varm
I løpet av september kommer en ny iste fra Fuze Tea. Den nye varianten har en deilig smak av eple og kanel, og er naturlig søtet med sukker og stevia. I likhet med resten av isteene fra Fuze Tea er også denne med bærekraftige, sertifiserte ingredienser og få kalorier.
Dette er nok den første isteen i Norge som også kan varmes opp, noe som passer godt når dagene blir kaldere ut over høsten og vinteren. Det eneste man må gjøre er å helle den over i en kopp, og varme i mikrobølgeovnen i 60 sekunder.
Fuze Tea Apple & Cinnamon vil komme som 400 ml og 1,25-liters flasker.
1-liters glassflasker
Coca-Cola med og uten sukker kommer nå som 1-liters glassflasker i en begrenset periode. Flaskene har et klart retropreg, og byr på en god dose nostalgi – her i landet ble de sist sett på 90-tallet. Det fine designet gjør dem til et passende innslag på bordet under de litt spesielle måltidene – ikke minst når julesesongen er i gang.
Fanta Dark Orange
I anledning Halloween-sesongen introduserer Coca-Cola en limited edition variant av Fanta. Fanta Dark Orange har sort farge, skummel etikett – og samtidig en deilig smak av blodappelsin. Fanta Dark Orange blir tilgjengelig i ukene rundt Halloween, og kommer som 0,5-liters flasker.
Nøkkelord
Kontakter
Per HynneKommunikasjonsdirektør
Tel:+47 951 36 322phynne@cokecce.comBilder
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge

Robsrudskogen 5
1471 Lørenskog
+47 67 92 40 50http://www.coca-cola.no
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og CHAQWA®. Coca-Cola Europacific Partners Norge har i overkant av 550 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har rundt 10 ansatte.
Se www.coca-cola.no for mer informasjon.
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Treningsklassikeren i ny variant: Nå kommer Powerade med kirsebærsmak15.9.2025 12:21:57 CEST | Pressemelding
Powerade er en klassiker for treningsglade nordmenn. Nå kommer den i en ny variant her i Norge: Powerade Cherry.
Nå er disse tilbake – med navnet ditt i stedet for den kjente logoen14.4.2025 08:48:02 CEST | Pressemelding
Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Og du er ikke alene: 250 norske navn overtar logoplassen på flasker og bokser når Coca-Cola igjen oppfordrer til å «Share a Coke».
Coca-Cola etterlyser norske ideer18.3.2025 09:46:47 CET | Pressemelding
Coca-Cola Europacific Partners søker samarbeid med selskaper og forskningsmiljøer som bidrar til økt bærekraft for både Coca-Cola selv, og bransjen for øvrig. Nå ser de også etter norske partnere.
Ny kampanje: Coca-Cola lyser opp det norske vintermørket17.2.2025 09:52:17 CET | Pressemelding
Coca-Cola hyller nordmenns holdning til det norske vintermørket i sin nye kampanje. «Der andre ser mørke, ser nordmenn muligheter», sier selskapet selv. Kampanjen fokuserer på fellesskap, og innebærer blant annet en musikalsk vinteropplevelse, utendørs lystunnel og selvlysende Coca-Cola-bokser.
Juletraileren skal Norge rundt – her stopper den14.11.2024 09:54:20 CET | Pressemelding
Det har blitt en populær førjulstradisjon at den ikoniske juletraileren besøker tettsteder og byer landet rundt. Om ikke lenge starter årets rundtur, her finner du stoppestedene.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom