Nye drikker fra Coca-Cola
Blant nyhetene fra selskapet er en iste som også kan varmes opp, og «limited edition» glassflasker med en klar retroprofil.
– Vi ønsker å tilby drikker for enhver anledning, og gi folk stadig flere valgmuligheter. Våre septembernyheter er et godt eksempel på dette, sier Johanna Kosanovic, markedssjef i Coca-Cola Norge.
Fuze Winter Tea – isteen som også kan nytes varm
I løpet av september kommer en ny iste fra Fuze Tea. Den nye varianten har en deilig smak av eple og kanel, og er naturlig søtet med sukker og stevia. I likhet med resten av isteene fra Fuze Tea er også denne med bærekraftige, sertifiserte ingredienser og få kalorier.
Dette er nok den første isteen i Norge som også kan varmes opp, noe som passer godt når dagene blir kaldere ut over høsten og vinteren. Det eneste man må gjøre er å helle den over i en kopp, og varme i mikrobølgeovnen i 60 sekunder.
Fuze Tea Apple & Cinnamon vil komme som 400 ml og 1,25-liters flasker.
1-liters glassflasker
Coca-Cola med og uten sukker kommer nå som 1-liters glassflasker i en begrenset periode. Flaskene har et klart retropreg, og byr på en god dose nostalgi – her i landet ble de sist sett på 90-tallet. Det fine designet gjør dem til et passende innslag på bordet under de litt spesielle måltidene – ikke minst når julesesongen er i gang.
Fanta Dark Orange
I anledning Halloween-sesongen introduserer Coca-Cola en limited edition variant av Fanta. Fanta Dark Orange har sort farge, skummel etikett – og samtidig en deilig smak av blodappelsin. Fanta Dark Orange blir tilgjengelig i ukene rundt Halloween, og kommer som 0,5-liters flasker.
Nøkkelord
Kontakter
Per HynneKommunikasjonsdirektør
Tel:+47 951 36 322phynne@cokecce.comBilder
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Robsrudskogen 5
1471 Lørenskog
+47 67 92 40 50http://www.coca-cola.no
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og CHAQWA®. Coca-Cola Europacific Partners Norge har i overkant av 550 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har rundt 10 ansatte.
Se www.coca-cola.no for mer informasjon.
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Nyheter fra Coca-Cola21.2.2024 13:37:40 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer flere nyheter for det norske markedet – her får du oversikten.
Coca-Cola Creations: Feirer K-Pop med «limited edition»20.2.2024 14:30:24 CET | Pressemelding
Coca-Cola lanserer nå sitt nyeste produkt fra selskapets kreative Creations-univers: «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Den nye smaken feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, og blir tilgjengelig i et svært begrenset opplag.
Coca-Cola: 25 år med norsk produksjon på Lørenskog19.12.2023 09:32:37 CET | Pressemelding
Det har gått 25 år siden verdens mest populære brus startet norsk produksjon på Lørenskog. – Nå ser vi frem mot de 25 neste, sier Carl Lescroart, administrerende direktør for Coca-Cola Europacific Partners Norge.
Her er Norges beste fotballklubber – på panting8.12.2023 09:29:23 CET | Pressemelding
Årets utgave av Pantedugnaden skapte ekstrainntekter for de deltakende klubbene på nærmere halvannen million kroner. To norske fotballklubber står igjen som Norgesmestere på panting.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola7.12.2023 09:50:51 CET | Pressemelding
Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger. Ved å hylle hverdagsheltene – eller «nissene» om du vil – ønsker Coca-Cola å inspirere folk til å finne frem sin indre julenisse. I disse dager avløser den nye filmen klassikeren «Holidays are coming» på norske TV-skjermer.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom