Nye ansikter i ledergruppen hos Sector Alarm

I løpet av de siste månedene har Administrerende Direktør Kim Grove-Knutsen i Sector Alarm Norge fått to nye medlemmer i ledergruppen. Ricky Sookermany startet 1. februar som ny Markedsdirektør og Alexander Soma Bugge med 13 års erfaring fra selskapet har rykket opp og inntatt stillingen som Driftsdirektør i Norge.

Ricky Sookermany er ny Markedsdirektør i Sector Alarm.

-Det var mange gode kandidater til begge stillingene. Det er artig og vi er stolt over at det er så mange som ønsker å bidra på vår spennende reise, sier Administrerende Direktør Kim Grove-Knutsen. - Blant de mange dyktige søkerne valgte vi oss en intern Driftsdirektør med mange års erfaring fra Sector Alarm og en ekstern Markedsdirektør med en imponerende kunnskap og erfaring fra digital markedsføring. En super miks som jeg er overbevist vil gi oss ekstra kraft.

Unik bransjeerfaring

Med 13 års erfaring fra ulike lederstillinger i Sector Alarm er Alexander Bugge klar for større utfordringer. - Vi skal bygge videre på det gode arbeidet som er gjort gjennom mange år. Jeg er heldig som har fått muligheten til å lede så mange gode medarbeiderne. Jeg håper og tror at deres kompetanse og enorme «stå på vilje» i kombinasjon med min erfaring vil gi oss ytterligere fart. sier Alexander Soma Bugge. - De to siste årene har jeg jobbet internasjonalt i selskapet. Det har gitt påfyll av inspirasjon og ideer fra kollegaer i andre land og det er også en god ballast å ta med seg.

Digital kraft

Selskapets nye Markedsdirektør, Ricky Sookermany har de siste årene jobbet som Nordic Performance Marketing Manager i Elkjøp. -Jeg har både IT- og marketingutdannelse og det er en miks jeg har tatt med meg i alle mine jobbvalg, sier Ricky. – Jeg ble fenget av digital markedsføring i min første jobb og har siden den gangen bare blitt mer og mer fokusert på faget. Jeg håper å bidra med min erfaring, slik at vi sammen kan videreutvikle det gode arbeidet som er gjort over mange år i Sector Alarm.

Ledergruppen i Sector Alarm Norge per 2.2. 2021

www.sectoralarm.no/om/ledelsen/

Kim Grove-Knutsen, Administrerende Direktør

Stian Veganger, Porteføljedirektør

Camilla Bernhoftsen Dahl, Direktør HR og Juridisk

Gøril Wahl-Olsen Tvedt, Økonomidirektør

Torstein Grundt, Salgsdirektør

Alexander Soma Bugge, Driftsdirektør

Ricky Sookermany, Markedsdirektør

Ricky Sookermany er ny Markedsdirektør i Sector Alarm.
Alexander Soma Bugge er ny Driftsdirektør i Sector Alarm.

Sector Alarm, som har hovedkontor i Oslo,  har mer enn 550 000 kunder, og over 2000 medarbeidere i Norge, Sverige, Irland, Finland, Spania og Frankrike.