Ny musikk fra Sam Smith, Stormzy, Shania Twain, Guns N' Roses og Zoe Wees!

Astrid S slipper sin nye singel «Come First»

Første låt fra Rubens kommende album er her!

Jon Ranes slipper debutalbumet sitt - Loverboy

Marstein debuterer som soloartist – Medici Marstein

SG Lewis slipper sitt andre album AudioLust & HigherLove, i januar. En av låtene som er med på albumet er den nye singelen “Vibe Like This”, hvor han har fått med seg Ty Dolla $ign og den fremadstormende LA-artisten Lucky Daye.

SG har virkelig befestet sin posisjon som en av de mest ettertraktede produsentene om dagen og har samarbeider med Elton John, Clairo, Khalid, Dave og Dua Lipa – for å nevne noen.

Den legendariske fem-ganger GRAMMY-vinnende og bestselgende kvinnelige countryartisten, Shania Twain har avduket sin første nye singel siden 2017, kalt "Waking Up Dreaming". Dokumentaren “Not Just A Girl” som omfatter Shanias lange banebrytende karriere hadde premiere på Netflix tidligere i år. Sjekk ut traileren her.

Guns N’ Roses annonserer den ultimate samlingen for bandets 1991 multiplatina-utgivelser Use Your Illusion I & II. De klassiske albumene inneholder gamle hits som "Don’t Cry", "November Rain", "Civil War" og "Knocking On Heaven’s Door". Settet slippes ut 11. november og inneholder hele 97 låter, hvorav 63 er tidligere uutgitte. Samlingen medfølger blant annet en skattkiste med samleobjekter, arkiverte dokumenter og en 100-siders fotobok. I mellomtiden kan du sjekke ut "You Could Be Mine (Live In New York, Ritz Theatre - May 16, 1991)".

Sam Tompkins, mannen bak låter som "Whole" og "TO THE MOON" slipper sin nyeste singel, "Lose It All". Brighton-baserte Sam var nylig aktuell i Norge da han varmet opp for Justin Bieber sin konsert i Trondheim forrige måned.

Sam Smith er tilbake med den nye låten “Unholy“ hvor de har fått med seg Kim Petra.

Låten er spilt inn på Jamaica med Max Martin-tilknyttede ILYA og blir å finne på Sams nye album, som er det fjerde i rekken.

Stormzy er tilbake med syv-minutter lange "Mel Made Me Do It". Låten følger med en stjernefylt musikkvideo med gjester som José Mourinho, Usain Bolt, Louis Theroux, Dave og fler! Sjekk den ut her.

Den unge stjernen Zoe Wees har en unik evne til å formidle hennes komplekse og følelsesladde historie på en måte som gjør den gjenkjennelig for enhver lytter. Hun slipper nå singelen "Daddy’s Eyes", en låt som handler om det å vokse opp med en alenemor.

Zoe har dette å si om låten: "My father was never there for my Mum and me. I've met him once in my life and I realised that my eyes look exactly like his. I don't wanna cry these tears with my Daddy's Eyes. I don't need you, Dad!"

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Jon Ranes slipper debutalbumet sitt - Loverboy22.9.2022 15:50:38 CEST | Pressemelding

Jon Ranes, også kjent som Loverboy, artistdebuterte i 2017 med rapgruppen og fenomenet UNDERGRUNN. Siden den gang har de spilt festivaler og scener rundt i hele Norge, deriblant Øyafestivalen, Slottsfjell og Sentrum Scene. Parallelt med musikervirksomheten har Ranes også en lovende skuespillerkarriere, og er blant annet å se i «Ut og stjæle hester», den kommende NRK serien «Flus» og «Pørni». Nå er 20 åringen fra Lille Tøyen klar med debutalbumet «Loverboy». 20 år gamle Jon Ranes fra Lille Tøyen i Oslo slipper sitt første soloprosjekt, under sitt ekte navn. Albumet har fått tittelen «Loverboy», som er aliaset hans fra rapgruppen UNDERGRUNN. Albumet inneholder 7 spor. Med «Loverboy» henter Jon Ranes inspirasjon fra skadinavisk visepop. Visjonen er å “skape et organisk univers med pop elementer”, som han forteller selv. Jon Ranes debuterte som soloartist under årets by:Larm festival. Jon Ranes om album: - “Jeg begynte å leke med tekst og produksjon til mitt eget prosjekt for ca to år side

Marstein debuterer som soloartist – Medici Marstein22.9.2022 15:44:00 CEST | Pressemelding

«Medici Marstein» er soloprosjektet til Jo Almaas Marstein, kjent fra rapkollektivet UNDERGRUNN som slo gjennom med et brak i 2017. De har siden blitt stadig mer av en snakkis i Norge, og streamer i millionklassen. Nå slipper 19 år gamle Marstein, fra Gamle Oslo, sitt første soloalbum med tittelen «Medici Marstein». Selv om UNDERGRUNN på ingen måte er lagt på is, ser flere i kollektivet nå sitt snitt til å ta steget et par hakk til venstre og utforske solo veien – og Marstein har noen spennende greier på gang som definitivt ble lagt merke til under årets by:Larm festival, hvor han debuterte som soloartist. Marstein forteller at det føltes ut som han tråkket i en ny verden når han jobbet med albumet, noe han føler gjenspeiler seg i tekstene. - “Først og fremst fordi det føles riktig å gi ut «Medici Marstein» nå. Det er et utløp for overskudd av energi i perioden jeg også jobbet med UNDERGRUNN albumet. Det har opp igjennom årene blitt mer og mer viktig for meg at dersom jeg skulle sluppe