Ny musikk fra Marcus & Martinus, Dagny, Ella Mai, Bon Jovi, Julia Michaels med flere!

Endelig ny musikk fra Marcus & Martinus!

Dagny ute med debutalbumet "Strangers / Lovers"

Superstjernen Shawn Mendes slipper singel og annonserer nytt album!

THE ALBUM fra BLACKPINK er ute nå!

Nytt album fra Andrea Bocelli!

Queen + Adam Lambert slipper sitt første livealbum: Live Around the World

På bursdagen sin, tirsdag denne uken, slapp Halsey deluxe-versjonen av sitt vellykkede album Manic. Inkludert i denne utgivelsen er hele originalalbumet + ti bonusspor som består av remikser, akustiske og strippede versjoner. “I'm Not Mad” er den eneste helt nye sangen som ble lagt til, og som ikke var med i den opprinnelige utgivelsen.

Den produktive LA-rapperen YG er klar med sitt nye album My Life 4HunnidPå albumet har han fått med seg et stjernelag av artister, deriblant Lil Wayne, Tyga, Chris Brown, Lil Mosey og Gunna. Albumet følger opp 4Real 4Real som ble sluppet fjor og blant annet inkluderer hiten Go Loko”.

Med Grammy for beste R&B-låt i 2019 og nominasjon for årets beste låt og beste R&B-album, er Ella Mai endelig tilbake med en ny låt: “Not Another Love Song”. Dette blir første nye musikk hun slipper siden det selvtitulerte debutalbumet Ella Mai i 2018. Smashen “Boo’d Up” gikk til #1 på Billboard sin Hip Hop/R&B-liste i 2018 som første R&B-låt siden DJ Khaleds "Wild Thoughts", og nådde 5. plass på Billboard Hot 100. Ella Mai opptrådde for et utsolgt Rockefeller i Oslo i fjor.

Legendene i Bon Jovi er i dag ute med det nye albumet 2020, som er det femtende albumet i rekken. Albumet er produsert av John Shanks og bandet selv og er spilt inn i Nashville. Med titler som “Lower the Flag” om våpen og vold, “Do What You Can” om COVID-19, mordet på George Floyd i “American Reckoning” og migranter i “Blood In The Water”, er dette bandets mest politiske album hittil.

Julia Michaels er ute med den nye låten “Lie Like This”. Låten er hennes første singel for i år og er produsert av The Monsters & Strangerz (Dua Lipa, Halsey, Maroon 5). Om låten sier hun hun: “It’s about being hesitant about this new, beautiful thing and just giving in anyway, because you know that it’s really special. There are so many spectrums of love. One minute, you're crying on the floor because you've been broken up with or something didn't work out the way that you wanted to. Then, all of a sudden, you're kissing in a park and you're holding hands with someone new and you've got all these butterflies. It's just such a broad spectrum, such a range of emotions—love—and I wanted to distill its essence into a song”. 2020 har vært et produktivt år for Michaels selv om hun ikke har gitt ut egen musikk før nå. Hun har hittil i år skrevet for Selena Gomez på hennes nye album Rare og bidratt på låten “Lose You To Love Me”, som gikk #1 på Billboard Hot 100, og for Dua Lipa, Zara Larssons og The Chicks.

mama´s boy, det tredje albumet fra den Los Angeles-baserte trioen LANY, er nå ute. De fire første utgivelsene fra albumet; “good guys”, “this is the last time”. “you!” og “cowboy in LA” har samlet nesten 100 millioner globale streams, og dette har gjort at LANY nå har fått over en kvart million nye abonnenter på YouTube-kanalen sin siden lanseringen av “good guys”. LANY har tidligere spilt flere utsolgte konserter i Oslo.

Ny musikk fra Mari Bølla, Ylva, Sam Fender, Kuselofte med flere!27.11.2020 11:17:23 CETPressemelding

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass" Idolvinner Mari Bølla er ute med sin første julelåt - "Christmas Time (is nothing without you)" Sam Fender slapp i dag låten "Winter Song". Låten er et cover av Alan Hull og Lindisfarne sin låt med samme navn. Låten ble også sluppet sammen med en lyric-video som inneholder bilder tatt av en rekke hjemmløse. Se den HER. Sam Fender skulle egentlig ha spilt på årets Øyafestival. I dag slipper Lil Yachty Lil Boat 3.5, som er en deluxe versjon av albumet Lil Boat 3, som kom ut I mai I år. Det er hele seks nye spor på denne utgivelsen, med gjesteartister som Lil baby, Future, Playboi Carti og Vince Staples. Taylor Swift slapp denne uken dokumentaren/konsertfilmen "folklore: the long pond studio sessions" på Disney +. I dokumentaren fremfører Swift låtene fra hennes nyeste album "folklore" sammen med produsentene Aaron Dessner og Jack Antonoff, og dokumentaren inneholder også samtaler mellom skaperne om hvordan albumet ble til. Nyinns

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass"27.11.2020 08:30:00 CETPressemelding

Stjerneskuddet Ylva følger opp sin aller første julelåt "This Christmas" med "Kjærlighet er et kompass". Låten fra Disneys julekampanje er tilgjengelig på strømmetjenester i dag. Hør låten HER! Ylva er aktuell i Disneys julekampanje, som stemmen i den hjertevarmende historien #FraAlleOssTilAlleDere. Ylva synger den norske versjonen av originalen som ledsages av vokalen til den britiske artisten Griff - "Love Is A Compass". Fortellingen om Lola er en 3 min kortfilm som handler om nostalgi, familietradisjoner og kjærlighet. Den handler om båndet mellom Lola og hennes barnebarn og den kjærligheten de deler for juletradisjoner. Samarbeidet ligger nærme Ylvas hjerte som alltid har elsket Disney og det å kunne drømme seg bort i verden til Hannah Montana. - "Jeg har sett på Disney helt siden jeg var liten og alltid vært en stor fan. Føler meg så heldig som har fått muligheten til å jobbe med de på denne sangen. «Kjærlighet er et kompass» er en utrolig fin og viktig sang som handler om å vite