Ny musikk fra Marcus & Martinus, Dagny, Ella Mai, Bon Jovi, Julia Michaels med flere!

Endelig ny musikk fra Marcus & Martinus!

Dagny ute med debutalbumet "Strangers / Lovers"

Superstjernen Shawn Mendes slipper singel og annonserer nytt album!

THE ALBUM fra BLACKPINK er ute nå!

Nytt album fra Andrea Bocelli!

Queen + Adam Lambert slipper sitt første livealbum: Live Around the World

På bursdagen sin, tirsdag denne uken, slapp Halsey deluxe-versjonen av sitt vellykkede album Manic. Inkludert i denne utgivelsen er hele originalalbumet + ti bonusspor som består av remikser, akustiske og strippede versjoner. “I'm Not Mad” er den eneste helt nye sangen som ble lagt til, og som ikke var med i den opprinnelige utgivelsen.

Den produktive LA-rapperen YG er klar med sitt nye album My Life 4HunnidPå albumet har han fått med seg et stjernelag av artister, deriblant Lil Wayne, Tyga, Chris Brown, Lil Mosey og Gunna. Albumet følger opp 4Real 4Real som ble sluppet fjor og blant annet inkluderer hiten Go Loko”.

Med Grammy for beste R&B-låt i 2019 og nominasjon for årets beste låt og beste R&B-album, er Ella Mai endelig tilbake med en ny låt: “Not Another Love Song”. Dette blir første nye musikk hun slipper siden det selvtitulerte debutalbumet Ella Mai i 2018. Smashen “Boo’d Up” gikk til #1 på Billboard sin Hip Hop/R&B-liste i 2018 som første R&B-låt siden DJ Khaleds "Wild Thoughts", og nådde 5. plass på Billboard Hot 100. Ella Mai opptrådde for et utsolgt Rockefeller i Oslo i fjor.

Legendene i Bon Jovi er i dag ute med det nye albumet 2020, som er det femtende albumet i rekken. Albumet er produsert av John Shanks og bandet selv og er spilt inn i Nashville. Med titler som “Lower the Flag” om våpen og vold, “Do What You Can” om COVID-19, mordet på George Floyd i “American Reckoning” og migranter i “Blood In The Water”, er dette bandets mest politiske album hittil.

Julia Michaels er ute med den nye låten “Lie Like This”. Låten er hennes første singel for i år og er produsert av The Monsters & Strangerz (Dua Lipa, Halsey, Maroon 5). Om låten sier hun hun: “It’s about being hesitant about this new, beautiful thing and just giving in anyway, because you know that it’s really special. There are so many spectrums of love. One minute, you're crying on the floor because you've been broken up with or something didn't work out the way that you wanted to. Then, all of a sudden, you're kissing in a park and you're holding hands with someone new and you've got all these butterflies. It's just such a broad spectrum, such a range of emotions—love—and I wanted to distill its essence into a song”. 2020 har vært et produktivt år for Michaels selv om hun ikke har gitt ut egen musikk før nå. Hun har hittil i år skrevet for Selena Gomez på hennes nye album Rare og bidratt på låten “Lose You To Love Me”, som gikk #1 på Billboard Hot 100, og for Dua Lipa, Zara Larssons og The Chicks.

mama´s boy, det tredje albumet fra den Los Angeles-baserte trioen LANY, er nå ute. De fire første utgivelsene fra albumet; “good guys”, “this is the last time”. “you!” og “cowboy in LA” har samlet nesten 100 millioner globale streams, og dette har gjort at LANY nå har fått over en kvart million nye abonnenter på YouTube-kanalen sin siden lanseringen av “good guys”. LANY har tidligere spilt flere utsolgte konserter i Oslo.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Onkl P, Shawn Mendes, Dagny, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, Seeb, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Diana Ross, Ruben, Mabel, The Killers, Olivia Rodrigo og album fra Kings of Convenience samt ukens Podtips!18.6.2021 08:33:13 CEST | Pressemelding

Diana Ross "Thank You". Nytt album slippes til høsten Kings of Convenience endelig ute med nytt album Nawaz graver dypt i seg selv på “La Meg Leve” Snow Boyz slipper Bare Bangerz (vol 1) Ruben slipper låta “Candy” sammen med frigjørende og brennhet musikkvideo Sonny Alven vil få oss til å danse igjen med "Shut Up And Dance" Trygve Kongshavn med sommerens klareste oppfordring! "Let Them Know" er første nye musikk i 2021 fra Mabel. Låten er en futuristisk, uredd feel-good låt fra Mabel som viser en litt annen musikalsk side ved henne og er skrevet sammen samarbeidspartnerne og vennene Raye, SG Lewis og MNEK. I løpet av det siste året har Mabel vunnet BRIT Award for beste kvinnelige soloartist, nådd over fire milliarder streams, og debutalbumet High Expectations har passert to millioner. Låten "Don't Call Me Up" er tre ganger Platina i Norge, og albumet nærmer seg to ganger Platina. Årets største stjerneskudd Olivia Rodrigo slipper i dag låten “The Rose Song” - skrevet og fremført av Rodr

Kings of Convenience endelig ute med nytt album18.6.2021 08:11:47 CEST | Pressemelding

Kings of Convenience slipper i dag sitt første album på 12 år, Peace Or Love. Så langt har vi fått smakebitene "Rocky Trail" og "Fever", men med det nye albumet kommer også den nye singelen "Catholic Country". Låten har vokal fra duoens gode venn, den canadiske sangeren og låtskriveren, Feist. "Feist kom til Europa sommeren 2019 og motiverte oss til å få gjort noen innspillinger i mitt hus på Sicilia. Vi jobbet med mange låter der. Noen vil se dagens lys i fremtiden, mens "Catholic Country" var allerede ferdig moden. Man trengte bare å plukke den" - Erlend Øye. Peace Or Love er lyden av to gamle venner som utforsker en ny fase i livet sammen og finner nye måter å fange den unnvikende magien på. Albumet er spilt inn over fem år i fem forskjellige byer med elleve sanger om livet og kjærligheten med den forlokkende skjønnheten, renheten og følelsesmessige klarheten som forventes fra Kings of Convenience. Til høsten legger de ut på Europaturné og spiller fire konserter i hjemlandet: 15 Sep