Ny musikk fra Joshua Radin

Acclaimed singer-songwriter Joshua Radin has announced his new studio album Here, Right Now, which will be released on 4th October 2019. Today, he shared the album’s title track, which premiered via Parade.com. The sumptuous song features vocals from Maria Taylor (Azure Ray) and serves as a reminder to Radin to stay focused on the present.

LISTEN & SHARE “HERE, RIGHT NOW”.

Produced by Tony Berg (Phoebe Bridgers, Andrew Bird, Aimee Mann) with an array of guest vocalists and musicians, including Berg’s daughter Z Berg (The Like), the aforementioned Maria Taylor, Alex Greenwald (Phantom Planet) and Danny Burke, Here, Right Now is comprised of seven original tracks and two covers (Tom Petty’s “I Won’t Back Down” and The Rolling Stones’ “She Smiled Sweetly”) that tackle themes of broken relationships, rescue, friendship and self-determination, all delivered with Radin’s silvery, unmistakable intimate tenor.

To coincide the album announcement, Radin has shared details of his headline 2020 European tour, current list of dates below. Tickets are on sale now, for tour updates and more information visit www.joshuaradin.com.

Pre-order Here, Right Now

TRACKLISTING:

1. Here, Right Now

2. You Got Me Thinking

3. Only a Wave (Better Days)

4. Going With You

5. Don’t Let It Hurt You

6. She Smiled Sweetly

7. I Won’t Back Down

8. Your Light

9. What Would You Do (Refugee Song)

EUROPEAN TOUR:

23-Jan 2020 - Hamburg, Germany @ Gruenspan

24-Jan 2020 - Copenhagen, Denmark @ Hotel Cecil

25-Jan 2020 - Stockholm, Sweden @ Halen

27-Jan 2020 - Berlin, Germany @ Silent Green

28-Jan 2020 - Koln, Germany @ Kulturkirche

29-Jan 2020 - Paris, France @ Café De la Danse

31-Jan 2020 - Utrecht, The Netherlands @ Tivoli

01-Feb 2020 - London, UK @ Shepherd’s Bush Empire

Official Site | Instagram | Facebook | Twitter

For media inquiries, please contact:

Malin Persson

Malin.persson@caroline.com

+46 (0) 704469159

Lido slipper sin mest personlige låt - How To Do Nothing22.10.2019 09:28:47 CESTPressemelding

Produsent, låtskriver, sanger og artist Lido, har de siste seks årene satt sitt eget kreative avtrykk på flere musikksjangere. Han har jobbet med tungvektere som Chance The Rapper, Jaden Smith og Halsey, og signerte i fjor med den legendariske Rick Rubin. I 2018 slapp han flere singler og to konseptuelle EPer. I dag er han klar med sin mest personlige låt noensinne, både lyrisk og musikalsk. Lido er tilbake med en emosjonell låt om skjønnheten av å gjøre absolutt ingenting. Dette er sannsynligvis Lidos mest personlige sang så langt, både i teksten og i musikaliteten til sangen, som flyter et sted mellom elektronisk musikk, R&B og en tradisjonell ballade - eller som Chad Hugo (N.E.R.D) uttrykte det etter å ha hørt, Galactic R&B. HØR "HOW TO DO NOTHING" HER Lido er for tiden på en USA turné, hvor han blant annet har spilt i New York, Chicago, San Francisco, og Los Angeles. Lido ligger som kjent ikke på latsiden, så det vil komme mye mer musikk i 2020.

Ny musikk fra Ylva, Beck, CLMD, Katy Perry med flere.18.10.2019 12:49:20 CESTPressemelding

Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/clmd-og-tungevaag-har-teamet-opp-pa-deres-nye-singel-dance?publisherId=6987388&releaseId=17872898 CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»! Beck ute med nye singelen "Uneventful Days" Øystein Hegvik kan stolt krone seg med tittelen “vinner av Idol 2018” etter å ha blitt stemt frem som seernes favoritt. Hans forrige singel "Before I Go" har passert over 4 millioner streams siden den ble sluppet og Øystein er i dag klar for å slippe sin nye låt “Dancing When You're Gone”. “Dancing When You’re Gone” er en majestetisk ballade som forteller historien om å la de negative tingene være igjen i fortiden og se framover. Låten drar assosiasjoner til Lewis Capaldis hjerteskjærende tekster og melodiske landskap, og er det perfekte soundtracket til høsten. Katy Perry slapp låta “Harley’s In Hawaii” på onsdag, se den kule videoen her. Katy er om dagen i studio og skriver på nytt material. Vi k

Nyhetsbrev fra Universal Music11.10.2019 11:38:04 CESTPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal. Ruben er ute med ny musikk og klar for Senkveld! Nick Strand og Mio med en helt ny versjon av hiten "Can't Get Over You" Tracklisten til filmen Charlie's Angels er nå ute. Albumet inneholder elleve låter hvor man finner artister som blant annet Ariana Grande, Nicki Minaj, Alma, Donna Summer, Stefflon Don og Danielle Bradbery og slippes 1. november. Filmen har premier på norske kinoer 29. november. Denne uken kom den fantastiske videoen til Halseys låt "Graveyard". Videoen er regissert av Anton Tammi og billettene til konserten i Oslo Spektrum er ute for salg nå. Britiske YUNGBLUD (Dominic Harrison) har teamet opp med Dan Reynolds fra Imagine Dragons på den nye låten "original me". Låten er skrevet av Harrison og Reynolds og blir å finne på YUNGBLUDS EP the underrated youth som slippes 18. oktober. "fortjent" er første låt ut fra Ka2s kløbbete alias Kløbb Ka2, et klubbkonsept skreddersydd for lange lørdagskvelder på dansegulvet – med be