Ny musikk fra Bergen-baserte SJUR

Fredag 4. juni slipper SJUR, CCA Jonas og Dunisco «Talk To Me». En melodisk sommerlåt med frekke chords, ifølge artistene selv.

«Talk To Me» var tenkt som duett helt fra SJUR og CCA Jonas først begynte å lage låten og Jonas freestylet refrenget i studio. Jonas er bare 17 år gammel og signet til Made Management i Bergen. Produsent Dunisco (Mats Gulbrandsen) har også vært på ønskelisten over artister SJUR har hatt lyst til å samarbeide med lenge. Det ble mange timer med online sessions ettersom han er basert i Stokke, men med samme visjon for hva de ville lage ble hele prosessen et artig samarbeid.

Låten baserer seg på et par som følger hverandres mønster frem og tilbake i de tidlige, spennende dagene i en ny relasjon. Stemmen bak de kvinnelige vokalene er Tomine Berge, et samarbeid som SJUR selv syntes var gøy. Tomine har også bidratt på tekst.

«Talk To Me» er ute på alle plattformer fredag 4. juni.

Med opphav fra en liten by på Norges vestkyst, kan SJUR vise til suksess med over 190 millioner streams hos Spotify, inkludert låter som «What Do I Do» og «Rich & Famous» med Isac Elliot. Coveren av Marios «Let Me Love You» har over 110 millioner avspillinger hos Spotify alene, og gikk inn på topplister i både Norge, Canada, Finland, Danmark, Nederland og Sverige.

Spotify

Foto: Sondre Horvei