Ny låt fra stjernetrioen Ariana Grande, Miley Cyrus og Lana Del Rey

Foto: Hannah Lux Davis

En av verdens største popartister, Ariana Grande, slipper i dag singelen «Don’t Call Me Angel» med Miley Cyrus og Lana Del Rey. Den er skrevet av de tre superstjernene, sammen med blant andre Max Martin og det finske stjerneskuddet Alma.

Dette er første singel fra soundtracket til nyinnspillingen av Charlie’s Angels, som har kinopremiere i Norge 29.november.

Se trailer til filmen HER.

Ariana Grande er co-executive producer for albumet sammen med superprodusenten Savan Kotecha og manager Scooter Braun. Soundtracket slippes 1. november, to uker før filmens amerikanske premiere. Regissør Elizabeth Banks er strålende fornøyd med låta:

“It was important to me to kick off Charlie’s Angels with a huge female-powered anthem driven by a big voice –but to get three of the biggest voices out there? It’s a dream come true! What Ariana, Miley and Lana have delivered surpasses even my high expectations. Their song is resonant and meaningful, and it kicks major ass.”

Se singelens tilhørende musikkvideo HER!

Ariana Grandes forrige album "thank u, next" har gått dobbelt platina i Norge. Grande spiller konsert i Telenor Arena 3. oktober.

Foto: Hannah Lux Davis

Ny musikk fra U2, Beck, Lewis Capaldi og den norske filmmusikken til Frost 2.22.11.2019 12:33:20 CETPressemelding

U2 og A.R Rahman slipper ny låt "Ahimsa" TIX gjør aldri noe halvveis - velkommen til en legendarisk fest på Sentrum Scene! Rammstein-vokalist Till Lindemann og Peter Tägtgren er i dag klare med sitt andre album F & M. Albumet følger opp debuten Skills in Pills fra 2015, og inkluderer tidligere utgitte "Steh auf", "Ich weiß es nicht" og "Knebel", samt nye "Frau & Mann". "The second record sounds better!" sier Tägtgren. "Seriously, we've just taken the next step. “F & M” comes across as a self-contained body of work and has more weird twists and turns, but there’s also influences here from the worlds of Rammstein and Pain. For us, the album is very complete." Lindemann fortsetter: "For some people, it may appear schizophrenic, but we want to try everything." Den norske filmmusikken til Frost 2 er ute i dag! Lisa Stokke, May Kristin Krispersen, Thorbjørn Harr og de andre er tilbake i sine roller. Det norske koret Cantus har også denne gangen bidratt til både den norske og den internasjona

Frozen 2 soundtrack slippes i dag!15.11.2019 13:01:00 CETPressemelding