Ny låt fra stjernetrioen Ariana Grande, Miley Cyrus og Lana Del Rey

Foto: Hannah Lux Davis

En av verdens største popartister, Ariana Grande, slipper i dag singelen «Don’t Call Me Angel» med Miley Cyrus og Lana Del Rey. Den er skrevet av de tre superstjernene, sammen med blant andre Max Martin og det finske stjerneskuddet Alma.

Dette er første singel fra soundtracket til nyinnspillingen av Charlie’s Angels, som har kinopremiere i Norge 29.november.

Se trailer til filmen HER.

Ariana Grande er co-executive producer for albumet sammen med superprodusenten Savan Kotecha og manager Scooter Braun. Soundtracket slippes 1. november, to uker før filmens amerikanske premiere. Regissør Elizabeth Banks er strålende fornøyd med låta:

“It was important to me to kick off Charlie’s Angels with a huge female-powered anthem driven by a big voice –but to get three of the biggest voices out there? It’s a dream come true! What Ariana, Miley and Lana have delivered surpasses even my high expectations. Their song is resonant and meaningful, and it kicks major ass.”

Se singelens tilhørende musikkvideo HER!

Ariana Grandes forrige album "thank u, next" har gått dobbelt platina i Norge. Grande spiller konsert i Telenor Arena 3. oktober.

Foto: Hannah Lux Davis

Ny musikk fra The 1975, Dagny, Kuselofte & Postgirobygget, Lady Gaga & Ariana Grande, Ellie Goulding med flere22.5.2020 13:28:07 CESTPressemelding

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/dagny-med-forste-del-av-etterlengtet-debutalbum?publisherId=6987388&releaseId=17885850 Dagny med første del av etterlengtet debutalbum https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/nytt-album-fra-the-1975?publisherId=6987388&releaseId=17885914 Nytt album fra The 1975 https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/kuselofte-og-postgirobygget-gir-deg-arets-sommerlat-vi-tar-det-igjen-neste-ar?publisherId=6987388&releaseId=17885889 Kuselofte og Postgirobygget gir deg årets sommerlåt "Vi Tar Det Igjen Neste År"! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/the-voice-vinner-maria-engas-halsne-slipper-debutsingelen-down-to-the-water?publisherId=6987388&releaseId=17885736 The Voice-vinner Maria Engås Halsne slipper debutsingelen "Down To The Water"! Taylor Swift slapp åtte liveversjoner av låter fra hennes nyeste album, Lover, denne uka. Opptakene er fra intimkonserten https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DWThgNheFWFyv?si=sq5m4czxTUWyqHyY-7WWRw City Of L

Nytt album fra The 197522.5.2020 12:45:17 CESTPressemelding

The 1975s fjerde album Notes On A Conditional Form er ute i dag. Frontmannen Matty Healy og co-låtskriver George Daniel, bassist Ross MacDonald og gitarist Adam Hann dannet gruppen for 17 år siden som barndomsvenner i Wilmslow. Mellom det forrige albumet, A Brief Enquiry Into Online Releationships og Notes On A Conditional Form, har The 1975 kontinuerlig gitt ut musikk. Hvert slipp har vært et fullstendig skifte, ikke bare musikalsk, alt fra UK garage til elektronika til indie-pop, men også lyrisk- og imagemessig. Et bevis på The 1975s fleksibilitet evne til å utforske flere ulike markeder og samtidig levere gigantiske pop-hiter. Om det nye albumet sier vokalist Matty: “And I think that Notes is an interesting record, because it has our most aggressive moments and our most tranquil moments and they're quite harshly lined up against each other. I don't have a playlist of one type of music, so I don't consume music like that, and when I'm inspired it'll never happen twice in one genre".

Kuselofte og Postgirobygget gir deg årets sommerlåt «Vi Tar Det Igjen Neste År»!22.5.2020 10:09:28 CESTPressemelding

Kuselofte gir deg soundtracket til Sommer’n 2020, «Vi Tar Det Igjen Neste År». Med seg på laget har de gudfedrene av norske sommerlåter, også kjent som Postgirobygget. Kuselofte sier følgende om låta: «Vi satt oss ned for å skrive en sommerlåt om alt chill man gjør på sommeren, så kom vi på at vi ikke skal noe av det vi vanligvis skal. Så da skrev vi en sang om alt vi ikke skal istedenfor. At Postgirobygget ville bidra, toppet det hele.» Bak navnet Kuselofte finner du de norske guttene Terje T. Kristensen & Emil A. Hals. Navnet Kuselofte kommer fra ordet «Lusekofte», som er en strikket ulljakke, og er av mange sett på som et symbol på det «typisk norske». Kuselofte har eksistert siden 2015, men ble en duo først i 2017 da de ga ut sin første låt sammen. To år senere har duoen over 100 millioner streams på Spotify og økende popularitet først og fremst i Skandinavia, men også utover i Europa i land som Tyskland og Finland. Med sanger som «Om Sverige Vinner VM (feat. B3nte)» og «Dominanten

Dagny med første del av etterlengtet debutalbum22.5.2020 08:05:00 CESTPressemelding

Dagny slipper Side A, som er første del av hennes etterlengtede debutalbum som har fått tittelen Strangers / Lovers. Etter å skrevet over 250 låter og vært i sessions og studioer verden over, gikk Dagny Norvoll Sandvik inn i Livingroom Studios i Oslo høsten 2019 for å ferdigstille sitt debutalbum. Nå er hun endelig klar til å vise frem Side A av plata hun så lenge har drømt om å slippe. Dagny forteller at det ble en intens periode i studio, og at hun på mange måter følte seg nærmere prosessen og musikken denne gangen da hun har vært med på hele prosessen fra låtskriving til ferdig produksjon. Hun ønsket en rød tråd på albumet, og da hun begynte å sortere låtene som skulle med, ble det fort klart at det var låter fra de siste 18 månedene som skulle forme plata. - Det var som de siste 10 årene med låtskriving og følelser ble summert opp i låtene fra de siste 18 månedene, og jeg valgte ut låtene som tydelig var med å fortelle en historie, sier Dagny. Låtene hadde et tydelig tema, men de f