Ny låt fra stjernetrioen Ariana Grande, Miley Cyrus og Lana Del Rey

Foto: Hannah Lux Davis

En av verdens største popartister, Ariana Grande, slipper i dag singelen «Don’t Call Me Angel» med Miley Cyrus og Lana Del Rey. Den er skrevet av de tre superstjernene, sammen med blant andre Max Martin og det finske stjerneskuddet Alma.

Dette er første singel fra soundtracket til nyinnspillingen av Charlie’s Angels, som har kinopremiere i Norge 29.november.

Se trailer til filmen HER.

Ariana Grande er co-executive producer for albumet sammen med superprodusenten Savan Kotecha og manager Scooter Braun. Soundtracket slippes 1. november, to uker før filmens amerikanske premiere. Regissør Elizabeth Banks er strålende fornøyd med låta:

“It was important to me to kick off Charlie’s Angels with a huge female-powered anthem driven by a big voice –but to get three of the biggest voices out there? It’s a dream come true! What Ariana, Miley and Lana have delivered surpasses even my high expectations. Their song is resonant and meaningful, and it kicks major ass.”

Se singelens tilhørende musikkvideo HER!

Ariana Grandes forrige album "thank u, next" har gått dobbelt platina i Norge. Grande spiller konsert i Telenor Arena 3. oktober.

Foto: Hannah Lux Davis

Filmmusikk fra AD Astra av Max Richter20.9.2019 15:55:50 CESTPressemelding

Brad Pitt har hovedrollen i ci-fi eventyret «AD Astra» som har verdenspremiære i dag. Filmmusikken er komponert og spilt inn av Max Richter, som i de siste årene har gjort musikk til flere store Hollywood produksjoner. Vanity Fair “Hoyte Van Hoytema’s cinematography, Kevin Thompson’s production design, and Max Richter’s score all achieve a stunning kind of symphony” Time Out - “Max Richter’s lovely, understated score fills the vast canvas” The Film Stage - “Max Richter provides a characteristically moving score” The Playlist - “Featuring an outstanding score by Max” Awards Circuit - “Melancholic, Terrifying, Sensational” Hør "To the Stars" her: https://open.spotify.com/album/3SapFtmMw8WCjCRLaABmZ1?si=HrdOnAdlRTCp_xpcJPUA5Q

Ny musikk fra Cashmere Cat, Emelie Hollow, Maroon 5 samt Taylor Swift til Norge!20.9.2019 09:19:44 CESTPressemelding