Ny direktør hos ASKO ROGALAND AS

Stig Brekke (50) er ansatt som ny direktør i ASKO ROGALAND AS og tiltrer stillingen 01.04.2023. Brekke har vært ansatt i selskapet siden 2006, og har de siste 15 årene vært distribusjonssjef.

Han er utdannet siviløkonom og har bakgrunn fra transport og logistikk før han startet i ASKO. Stig er gift, bosatt i Sandnes og fritiden brukes til familie, trening og båtliv. I Stig får ASKO ROGALAND en erfaren og god leder, og vi ønsker ham lykke til med spennende oppgaver.

Nils Giskeødegaard vil jobbe i selskapet til han går av med pensjon 31.12.2023. Han vil jobbe med definerte utviklingsprosjekter og samtidig sikrer selskapet en god overgang i lederskiftet.

Tore Bekken

styreleder

ASKO sørger for mat på spisebordet, vi har det som trengs. Vi leverer dagligvarer til NorgesGruppens kjeder og er også en betydelig leverandør til serveringsmarkedet.

ASKO omfatter 13 regionale ASKO-selskap, 9 Storcash-butikker for proffmarkedet, sentrallagre og samlastingsterminal på Vestby i Akershus. ASKO NORGE AS er morselskapet til de regionale ASKO-selskapene, og samtidig det regionale ASKO-selskapet i Oslo og Akershus. ASKO-selskapene er lokalisert fra Lillesand i sør til Tromsø i nord. Med 700 lastebiler på veien hver dag er ASKO en av Norges største transportbedrifter.