Norsk Lollo & Bernie-suksess fortsetter

Kommer til utvalgte hotell i høstferien.

Da nye reiseråd satt en stopper for alle barnefamiliene som hadde bestilt reiser til et av Vings mange familiehotell i sommer, besluttet reisearrangøren å arrangere hotellopphold med barneklubber i Norge i stedet.

I samarbeid med Nordic Choice tilbød de overnattinger på ulike hotell hvor barna kunne møte de populære maskotene Lollo & Bernie.

– Hvert år møter titusenvis av familier Lollo & Bernie på våre mange familiehotell. Maskotene er også ekstremt populære på Youtube, hvor blant annet dansen deres har mer enn 38 millioner visninger. ­I sommer hadde vi nesten 2.000 gjester på Nordic Choice – Lollo & Bernie. Det var veldig gøy å se at så mange valgte å tilbringe sommeren med dem her i Norge, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Nå gjentar Ving suksessen i skolens høstferie. Da bytter Lollo & Bernie ut solsenger på eksotiske strender og flytter inn på Quality Hotel Sarpsborg og Quality Hotel Skjærgården.

– Det blir Meet and Greet, Kids Club (0-7 år) og Teen Lounge (8-11 år) alle dager i høstferien. Gjestene kan velge mellom en 2 eller 3- netters pakke, og det inngår frokost alle dager samt middag to av dagene. I tillegg kommer våre gjester gratis inn på hotellenes badeland, forteller Røhr-Staff.

Ving lanserer tilbakebetalingsgaranti innen 7 dager og enda bedre betingelser for avbestilling og endring av reise23.10.2020 10:53:32 CESTPressemelding

Som eneste norske turoperatør kan Ving nå garantere at kunder som selv avbestiller reisen eller får reisen sin kansellert, får pengene sine tilbake innen 7 dager. Tidligere i år forbedret Ving også avbestillings- og endringsvilkårene sine, slik at kundene blant annet kan endre sin charterreise et ubegrenset antall ganger inntil 30 dager før avreise. Fra og med i dag er det også mulig å avbestille charterreisen helt frem til 60 dager før avreise.