Norgesmester i mixed doubles curling skal kåres til helgen

27.-29. januar 2023 arrangerer Norges Curlingforbund og Haugesund Curlingklubb norgesmesterskap i Mixed Doubles i Kuleisen ved Haugesund Idrettspark.

Søskenparet Maia og Magnus Ramsfjell er blant favorittene i årets NM Mixed Doubles. (Foto: WCF / Céline Stucki)

13 lag skal kjempe om norgesmestertittelen til helgen. Blant favorittene finner vi søskenparet Maia og Magnus Ramsfjell, Bygdøy CC, som representerte Norge i VM i fjor og fikk en fin fjerdeplass der. Martine Vollan Rønning og Mathias Brænden fra Lillehammer CK leder foreløpig kampen om VM-uttaket og regnes også som en het gullkandidat. Blant utfordrerne til NM-gullet kan nevnes Eirin Mesloe og Wilhelm Næss, Oppdal CK, og Nora Østgård og Eskil Eriksen fra Trondheim CK. I tillegg stiller flere lokale lag fra Haugesund Curlingklubb. Også Halden CC og Stabekk CK er representert.

De første kampene starter fredag ettermiddag og mesterskapet avsluttes med finaler på søndag.

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Norges Curlingforbund på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.