Duenger Gruppen AS

Nordvik AS blir forhandler av Ifor Williams og Lorries

Nordvik AS har inngått avtale med Duenger Gruppen AS om salg av Ifor Williams og Lorries hengere i Trøndelag, Nordland og Troms.
Ifor Williams Trailers blir tilgjengelig hos Nordvik. Foto: Drone Nord AS.

-Vi gleder oss til å utvide sortimentet og tilby kvalitetshengere som er spesielt tilpasset nordnorske forhold, sier June Pedersen som er kommunikasjonsansvarlig i Nordvik Gruppen AS.

Bredt utvalg

Ifor Williams Trailers har vært tilgjengelig i Norge siden 1995. Tilhengermerket er Storbritanias største produsent av hengere under 3,5 tonn. De tilbyr en bred portefølje av blant annet dyrehengere, maskinhengere, tipphengere, skaphengere, biltransporthengere, varehengere og hestehengere. Lorries har spesialisert seg på tilhengere for det nordiske klimaet. All montering skjer i Umeå, og tilhengermerket tilbyr blant annet hengere for snøscooter, vannsport og båt. Kvalitetsmerkene blir nå tilgjengelig via alle Nordvik sine Nordvik-verksteder i Trøndelag, Nordland og Troms.

Salg, service og vedlikehold

-Kundene som kjøper bil hos oss har gjerne behov for henger, og vi er glade for å tilby både salg, service og vedlikehold. Ifor Williams og Lorries er kvalitetsmerkevarer som vi selv har brukt over flere år, og vi er trygge på at dette er produkter som kundene vil sette pris på. Samtidig ser vi at dette er et viktig supplement for proffkundene våre, når vi faktisk har muligheten til å levere et komplett «vogntog», enten man driver med hest, båt, scooter, maskiner eller annet som skal fraktes med bil, sier June.

En solid aktør

Duenger Gruppen er glade for å samarbeide med Nordvik: -Vi har økende etterspørsel og gjør nå et tydelig grep for å møte dette med å inngå et profesjonelt samarbeid med Nordvik. De har høy kompetanse og er en solid bedrift med mange små og lokale forhandlere i Trøndelag, Nordland og Troms. Nå blir vi mer tilgjengelig for kundene i området, sier Ola Simensen, salgssjef i Duenger Gruppen.

Ifor Williams og Lorries blir tilgjengelig hos Nordvik i Steinkjer, Namsos, Kolvereid, Brønnøysund, Mosjøen, Bjerka, Mo i Rana, Fauske, Glomfjord, Halsa, Bodø, Leknes, Svolvær, Sortland, Harstad, Narvik, Ulvsvåg og Andøy.

Ifor Williams Trailers blir tilgjengelig hos Nordvik. Foto: Drone Nord AS.

Om Duenger Gruppen AS

Duenger Gruppen AS
Rudsvegen 9
2360 Rudshøgda

90 23 22 00https://www.duengerkonsern.no/

Duenger Gruppen AS er et ledende familieeid konsern. Igjennom våre importselskaper er vi stolte av å føre kjente og ledende merkevarer med høy kvalitet i det norske markedet.

De sterke merkevarene Ifor Williams, Manta5 og Lorries distribueres via anerkjente og dyktige forhandlere. Konsernet satser også aktivt på eiendom. Selskapets hovedkontor ligger i Ringsaker kommune.

Følg pressemeldinger fra Duenger Gruppen AS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Duenger Gruppen AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Duenger Gruppen AS