The China Box

NEVER BACK DOWN: Luksus Off-Road Merke M-Terrain offisielt utgitt

M HERO konseptbiler M-Terrain og M-Terrain S har hatt deres globale debut

[27. august 2022, Wuhan, Kina] Dongfeng Motor Corporation (heretter kalt Dongfeng Motor) lanserte offisielt M-Terrain i Wuhan, i tillegg til merkets eksklusive "M"-logosystem og merkevareforslaget NEVER BACK DOWN.

M- Terrain intelligent offroad-arkitektur M TECH er en verdenspremiere som setter standarden for luksuriøs elektrisk offroadteknologi i Kina med superplattform, superkraft og super offroad. Med denne arkitekturen vil M- Terrain skape en luksuriøs elektrisk off-road-benchmark og en orientalsk offroadkultur.

Dongfeng Motors styreformann Zhu Yanfeng og daglig leder Yang Qing avduket i fellesskap M- Terrain -logoen. Zhu Yanfeng, You Zheng, nestleder i Dongfeng Motor, og Cao Dongjie, administrerende direktør i M- Terrain Automotive Technology Company, lanserte merket M- Terrain, dens teknologi og brukerstrategiske planlegging.

Verdens første utstilling ble fullført av to konseptbiler, M-Terrain og M-Terrain S, som hentet inspirasjon fra «Lion Awakening in the East» og tolket designkonseptet til «Hero Soul».

M-Tech-arkitektur er Kinas første alt-i-ett tekniske løsning for luksuriøse elektriske terrengkjøretøy. Innen de tre tekniske sektorene, plattform, kraft og terreng, lanseres M-Hero skateboard offroad-plattform MORA, M-Hero power MEGA POWER og M-Hero offroad all-terreng intelligent løsning M ATS.

MORA, M- Terrain skateboard cross-country plattform, er Kinas første elektriske cross-country skateboard plattform. MEGA POWER drives av fire motorer foran og bak, med en samlet effekt på over 1000 hestekrefter. Den har verdens første to-trinns girkasse med integrert differensialsperre, et hjulmoment på over 16 000 Nm og en 4,2 sekunders aksellerasjonstid på null-til-hundre. M- Terrain intelligent terrengløsning M ATS kan på intelligent vis velge den beste terrengmodusen for forskjellige miljøer og implementere "crab walking-modus".

For å forbedre den intelligente terrengopplevelsen, er M-Terrain innovativt utstyrt med intelligente teknologier som Oriental Hawkeye Intelligent UAV System, Intelligent Security System og L3 Intelligent Driving Assistance System.

Selskap: DongFeng Motor Corporation

Kontakt: Wang Tao

E-post: wangtao@dfmc.com.cn

Dongfeng Global: http://www.dongfeng-global.com/

M-Terrain: https://m.m-hero.com/en

M HERO konseptbiler M-Terrain og M-Terrain S har hatt deres globale debut

Om The China Box

The China Box
No.3, Guangqu Road, Chaoyang District
100000 Beijing

Følg pressemeldinger fra The China Box

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra The China Box på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra The China Box

VOYAH FREE åpnet i Europa, og VOYAH Showroom tok av15.6.2022 09:31:57 CEST | Pressemelding

Oslo, Norway, June 15, 2022 /TheChinaBox/ -- "Performance-grade intelligente elektriske SUV-VOYAH FREE" debuterte i Europa etter å ha solgt godt i Kina i over ett år. Den 11.juni 2022 åpnet VOYAH Showroom, som ligger i Klingenberggt. 7 i hjertet av Oslo. Denne dagen var over 100 mennesker, inkludert gjester, media og kunderepresentanter, samlet for å være vitne til den offisielle lanseringen av den "Performance-level intelligente elektriske SUV-en" VOYAH FREE og det "elektriske luksusflaggskipet MPV" VOYAH Dream. Lu Fang, CEO og CTO i VOYAH Automobile sa, "VOYAH, et eksklusivt nytt energimerke lansert av Dongfeng Motor Group, er forpliktet til den perfekte integrasjonen av kjøreytelse og intelligent teknologi, for å forme den verdensomspennende innflytelsen til kinesiske merker,". VOYAH kommer til å benytte seg av Dongfengs formidable internasjonale ressurser, unike teknologi og forretningsmodell i fremtiden for å gi en ny opplevelse av intelligente elektriske kjøretøy. "Folk beundrer