Nå kan du besøke ice-butikken fra sofaen

ice innfører personlig service over telefon eller video for kunder som vil handle i selskapets fysiske butikker uten å gå på kjøpesenteret. Varene sendes hjem til kunden helt gratis.
ice-butikken på Sandvika Storsenter Foto: Håkon Rydningen

Som et bidrag til den nasjonale korona-dugnaden innfører ice «kontaktløs handletur» i sine fysiske butikkerNå kan kundene få personlig veiledning fra en ice-selger over telefon eller video om kjøp av alt fra egendesignet mobildeksel, hodetelefoner eller ny mobil.

Vi opplever at mange kunder oppsøker ice-butikkene fordi de setter stor pris på den personlige veiledningen de får av våre fagpersonerI en periode med fortsatt omfattende korona-tiltak ønsker vi å prøve ut nye løsninger for å gi et godt tilbud til kundene som ikke vil eller kan besøke fysiske butikker. Vi skal være fleksible og tilpasse oss situasjonen og kundenes behov, sier Shiraz Abid, kommersiell direktør i ice.

Alle kunder som ønsker å benytte seg av tilbudet kan ta kontakt med ice-butikkene i Sandvika eller Strømmen via SMS. Deretter blir kunden oppringt via vanlig telefonsamtale eller over video. Med sistnevnte kan kunden se alt butikkene har å tilby. Tjenesten er tilgjengelig hver dag mellom kl.12-16.

- Vhar to fantastiske butikker med fagpersoner som kan svare på det meste og gi god rådgiving, selv nå som kanskje mange ikke ønsker å besøke butikker fysisk, sier Abid.

Betalingen gjøres enkelt med Vipps, og ice sender varene hjem med fri frakt.

Slik fungerer det:

1. Send SMS med tekst "Jeg vil bli kontaktet via telefon/videoanrop" til enten Sandvika på nr. 94098400 eller Strømmen på nr. 94098300
  2. Vi ringer deg tilbake og avtaler et tidspunkt
  3. Velg varene du ønsker og betal med VIPPS til 579473 (Sandvika) eller 585409 (Strømmen)
  4. Pakken blir sendt samme dag med Posten og leveres hjem til deg på døren etter 1-3 dager. Akkurat nå tilbyr vi fri frakt!
  5. Vil du helst ha varene med en gang, kan du også få de levert på utsiden av senteret. Tid og sted avtaler vi over telefon, og du kan hente allerede samme dag.

ice-butikken på Sandvika Storsenter Foto: Håkon Rydningen