myOnvent lanserer nye nettsider

myOnvent, en norsk startup innen online events, lanserer i dag nye nettsider som gjør det enklere for kunder og brukere å få oversikt over en av de mest komplette events-plattformene på markedet.

myOnvent har i løpet av de siste 12 månedene investert betydelige ressurser i å oppgradere den markedsledende online event-plattformen. De nye nettsidene vil gjøre det enkelt for organisasjoner som vurderer å arrangere online events å raskt få et godt overblikk over alle mulighetene myOnvent byr på.

Det inkluderer enkel video-streaming, parallelle sesjoner, interaktive nettverking-muligheter, utstiller-funksjoner, alt i et unikt designet 3D-univers.

«Vårt mål er å ha de aller mest fornøyde kundene, og vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig å se hvorfor myOnvent er det riktige valget hvis man skal arrangere et online event. Vi er inne i en spennende vekstfase, og nye nettsider er et skritt på vei mot å bli en mer betydelig aktør i markedet for online events, ikke bare i Norge, men internasjonalt», sier daglig leder i myOnvent Bjørn Christian Nørbech.

myOnvent er et norsk teknologiselskap som leverer grenseløse digitale møteplasser for kunder fra hele verden. Selskapet ble stiftet i 2020, med et mål om å skape en bærekraftig måte å la folk dele ideer, tanker og kunnskap. myOnvent-plattformen har vært under utvikling siden 2017, og siden lansering i fjor har myOnvent oppleved enorm interesse og rask vekst. myOnvent har ansatte i en rekke land, og tilbyr plattformen på over ti språk.

myOnvent leverer grenseløse digitale møteplasser som gjør det mulig for mennesker, organisasjoner og bedrifter å komme sammen om felles visjoner, ideer og prosjekter.

myOnvent er et norsk selskap med et mål om å skape arrangementer som er tilgjengelige for alle, bærekraftige, og som er en effektiv måte å bygge nettverk og organisere mennesker.

Vi er overbevist om at å bringe mennesker sammen vil skape nye perspektiver, øke forståelsen og til slutt skape en bedre verden. Derfor er myOnvent tilgjengelig på ti språk (med flere som kommer) og alle plattformer. Vi jobber kontinuerlig med våre partnere og kunder for å forbedre tjenesten vår.

myOnvent er et norsk selskap, men har et internasjonalt team av ingeniører, designere, utviklere og kunderådgivere basert i seks land. Etter å ha lansert den siste versjonen av myOnvent i 2020, opplever myOnvent stor vekst og gode tilbakemeldinger.