MyCar Group støtter Moss Pride!

27. til 29. august arrangeres Pride for første gang i Moss Kommune . MyCar Group er med som sponsor.
Moss Pride logo

Moss Pride, eller Homoss, som det også kalles, handler om å feire kjærlighet, inkludering og mangfold. Festivalen blir virkelig mangfoldig med fargerike arrangementer i vann og på land, i og rundt Moss. MyCar Group støtter festivalen som arrangeres for første gang.

- Vi er jo to startups i samme by – klart vi må hjelpe hverandre opp og frem! Sier Glenn Wange, direktør for Marked, Kommunikasjon og Kundereise. MyCar Group er et konsern med tre kjeder, og over 100 ansatte – da er det en selvfølgelighet at mange av oss som arbeider her er ulike, fortsetter Wange.

- For vår del er vi opptatt av å tilby trygge rammer for våre medarbeidere der mangfoldet er naturlig og ønsket. Vi tror at det gjør oss sterkere og mer konkurransekraftig fordi det speiler samfunnet ellers. Derfor er det naturlig for oss å støtte et viktig arrangement som Moss Pride, avslutter Wange.

Moss Pride farger Moss by i regnbuens farger fra fredag til søndag, med en rekke arrangementer for barn og voksne. MyCar Group er med som sponsor.

Moss Pride logo

MyCar Group er Norges nye bilkonsern og omfatter Norges eneste bruktbilkjede MyCar, dekkhotelkjeden Dekkstra og skade- og lakkjeden Skala.