Mr Melk gjør deg klar for "Tænetid"!

Tik Tok-fenomenet Olly Bowman aka Mr Melk gjorde tidligere i år sin artistdebut med låten «Fredag (Digg å være norsk)». Låten har i dag over 2,5 millioner streams, gikk rett inn på topp 50 og ble liggende i over 2 måneder, med niendeplass som beste notering.

Torsdag 23.juni er han klar med sin andre singel «Tænetid».

«Låta handler om en ting: Tænetid. En tid som er veldig viktig for alle nordmenn, spesielt meg. Når klokken er tænetid handler alt bare om ferie, venner, sol, fester, chill og kos.» – forteller Mr Melk.

Den australske moromannen flyttet opprinnelig til Norge på grunn av kjærligheten, og har deretter opparbeidet seg en solid følgerskare og fått mye oppmerksomhet på grunn av sin humor. På en sjarmerende måte tuller han med det som er «typisk norsk», med bruk av kjente norske fraser. Han ble gjennom pandemien et fenomen, og har blant annet besøkt God Morgen Norge, gjort russeknuter med God Kveld Norge,vært gjest under finalen av Klassequizen på NRK, og blitt omtalt i flere aviser.

«Verden trengte en låt som representerer tænetid, og jeg, som tænetid-konge, har ansvar å vise folk hvordan man gjøre tænetid riktig.»- fortsetter Mr Melk.

Låten er laget sammen med Jim Bergsted og Helge Moen, også kjent som produsent og låtskriverduoen Tobago (Alan Walker, Kiiara, Felix Cartal, Tungevaag, Victoria Nadine, Torine, Hanne Mjøen).

«Det er viktig for meg at folk skjønner at det er ingen feil steder å tæne. Når tænetid-klokken ringer, det er bare å ta av t-skjorten uten å tenke hvor du er.», avslutter Mr Melk.

«Tænetid»er ute på alle plattformer torsdag 23.juni»

Rat City er tilbake med "Lucky Luke"!23.6.2022 09:34:32 CEST | Pressemelding

Stjernelaget Rat City slo gjennom med et brak da de slapp den spellemannsnominerte singelen Kind of Love med Isak Heim i 2019, og som per i dag har drøye 40 millioner streams. Siden har produksjons- og låtskriverteamet pumpet ut hits på løpende bånd, både i det audiovisuelle prosjektet Rat City, og for andre artister. Dagny, Kiesza og Ruben er blant de som har fått god drahjelp av Rat City på noen av sine største hit-låter.

Hkeem slipper "Jetter"!23.6.2022 09:25:47 CEST | Pressemelding

Hkeem er kun 24 år gammel, men har allerede passert 100 millioner streams, stått på noen av landets største scener og vunnet to Spellemannspriser. Tidligere i år slapp han «Se hvor vi er nå» - en låt der Hkeem ser tilbake på det han har oppnådd og veien dit, og «Gi meg» - en låt som tar opp viktigheten av å gi seg selv tiden det tar å bearbeide ting man går gjennom. Nå er han klar med «Jetter» - en sommerlig låt som handler om at «hun» - etter at man har tatt avstand og samtidig oppnådd noen ting på veien, plutselig vil komme tilbake.