Morgan Sulele tenker på deg

Vanlige årsaker til insomnia kan være stress eller dårlig døgnrytme, men i Morgan Sulele sitt fall er det kjærligheten som har skylda. Fredag 25. september slipper han singelen «Insomnia». En fengende låt som inviterer til allsang og søvnløse netter.

Singelen ble laget i en leilighet i Vika sammen med produsentene Anders Nilsen og Jesper Borgen. En typisk dag i studio med dem består som oftest av tørr humor, gode ideer, dårlig ideer og ofte ganske fine låter ifølge Sulele selv.

«Insomnia handler om når man er så oppslukt i ett annen menneske at det eneste man tenker på er den personen, og kan ikke sove, spise eller tenke mer. Jeg tror alle som har vært i ett kjærlighetsforhold kan relatere til den følelsen av og til. Når den andre personen er ALT» - Morgan Sulele

Låten er tilgjengelig på alle plattformer fredag 25. september.

Gjennombruddet til Morgan Sulele kom sommeren 2016 med hiten «Bare Min» og han har siden den tid samlet på seg flere hundre millioner streams. Han er et kjent fjes på festivaler på tvers av landet og finnes ofte på hitlister Norden rundt. Sulele står også bak låten «All For Love» med Tungevaag & Rabans som ble nominert til svenske Grammis 2019, og har som låtskriver i tillegg til førstnevnte samarbeidet med blant annet LOKE, Marcus & Martinius, Jesper Jenset, Katastrofe, Staysmann & Lazz og Innertier. Vinteren 2020 hadde vi muligheten til og bli ekstra godt kjent med folkekjære Morgan sin artistkarriere, da han var med i den niende sesongen av «Hver gang vi møtes» på TV2.

Du finner bilder, artwork og mer her.

SPOTIFY

Turab + Ane Brun = Sant15.10.2020 10:00:00 CESTPressemelding

Fredag 16. oktober slipper Turab låten «Nesten Hjemme» sammen med Ane Brun. Et uforventet samarbeid som kommer til å snike seg rett inn blant dine favoritter i høst. Med hjelp fra produsentene TRXD og et sample av Ane Brun sin «Du gråter så store tåra» fra en livekonsert på YouTube er produksjonen det perfekte bakteppet for Turab sin ærlige låtskriving. - «Nesten Hjemme» handler om å finne et hjem i seg selv, i mennesker og steder man drar og besøker gjennom livet sitt. Det er mange som kommer fra ødelagte hjem, og de på lik linje som alle andre fortjener å etablere et hjem for seg selv, og jeg mener det ikke finnes grenser på hva man kan definere som et «hjem». Det å føle tilhørighet der skoene dine tråkker, forteller Turab. - Jeg ble så positivt overrasket da jeg fikk tilsendt denne utrolig fine låten der deler av min «Du gråter så store tåra» helt naturlig blander seg med Turab sin stemme og melodi. Jeg blir glad av den, supplerer Ane Brun. «Nesten Hjemme» er tilgjengelig på alle pl

NorthKid slipper kjærlighetserklæring15.10.2020 08:00:00 CESTPressemelding