Møller Bil Orkdal ble Årets Volkswagen forhandler 2020

Prisen «Årets forhandler Volkswagen» deles ut til den forhandleren som har vært det beste forbildet og levert de beste resultatene i forhandlernettverket i 2020.
Møller Bil Orkdal kåret til Årets Volkswagen forhandler 2020

- Det er med stolthet og stor glede vi kan utnevne Møller Bil Orkdal til «Årets forhandler Volkswagen 2020», sier Harald Edvardsen-Eibak, direktør Volkswagen.

- Tittelen «Årets forhandler» er som kjent den høyeste anerkjennelsen man kan oppnå hos alle våre merker, og blant svært mange gode forhandlere og prestasjoner i 2020, leverte Møller Bil Orkdal en fantastisk lagseier. Det er hyggelig at så mange dyktige forhandlere bruker prisen som en intern motivasjonsfaktor gjennom året, tilføyer Edvardsen-Eibak.

Møller Bil Orkdal har en sterk teamkultur og setter kunden først i alt de gjør. Årets vinner presterer svært høyt på kundetilfredshet innenfor alle disipliner, leverer solide resultater og er størst i sitt distrikt med en markedsandel på 19,5%. Det står en solid laginnsats bak resultatene og viser at hele laget jobber for samme mål, og gjør sitt ypperste hver eneste dag for å sikre unike kundeopplevelser, sier Edvardsen-Eibak.

- Møller Bil Orkdal har alltid et mål om at våre kunder og våre ansatte skal trives hos oss og få den oppmerksomheten de fortjener. Vi er veldig stolte av den jobben hver enkelt ansatt gjør hver dag, og ikke minst den jobben alle har utført i et krevende 2020. Ikke minst er vi ekstremt takknemlige og ydmyke over den tilliten våre kunder har gitt oss, ikke bare i år men over lang tid. Vi er utrolig stolte og takknemlige for å motta utmerkelsen Årets Volkswagen forhandler 2020, sier Olav Syrstad, daglig leder i Møller Bil Orkdal.

Møller Bil Orkdal kåret til Årets Volkswagen forhandler 2020
Harald Edvardsen-Eibak, direktør Volkswagen
Harald Edvardsen-Eibak, direktør Volkswagen
Olav Syrstad, daglig leder Møller Bil Orkdal
Olav Syrstad, daglig leder Møller Bil Orkdal

Volkswagen er Norges mest kjøpte bilmerke, og det for tiende året på rad i 2019. Volkswagen har modeller for enhver smak, og ligger helt i tet når det gjelder teknologi, sikkerhet og miljø. Volkswagen er ledende på ladbare biler i Norge med sine elbiler og ladbare hybrider. Globalt skal Volkswagen bli verdensledende innen elektrisk mobilitet, med en produksjon på en million elbiler fra 2025.