Møbelringen med ny butikk i Hønefoss

Interiørinteresserte hønefossinger får en ny butikk med inspirasjon og møbler å boltre seg i når Møbelringen åpner i Hønefoss 1.juni. – Jeg gleder meg, sier butikksjef Lars Stubberud.
Åpning av Møbelringen Hønefoss (fra venstre Lars Stubberud, Møbelringen Hønefoss og Henning Eriksen, Administrerende direktør)

Stubberud er på ingen måter et ukjent ansikt for hønefossinger på jakt etter ny sofa, spisestue eller seng. Han har over 30 års erfaring fra møbelbransjen, og mange trofaste kunder som nå følger med på lasset. Både nye og gamle kunder kan nå se frem til et stort utvalg møbler, og solid fagkompetanse, i den nye Møbelringenbutikken i Hønefoss. Allerede nå har de planer om å flytte inn i større lokaler innen få år.

– Den nye butikken som åpner nå, blir på mange måter en smaksprøve på hva som venter når vi tar over helt nybygde lokaler om 3–4 år. Frem til det vil vi selvfølgelig også tilby et solid utvalg kvalitetsmøbler, forteller han.

Innovasjon og kvalitet

Møbelringens fokus på møbler av høy kvalitet, og et moderne og spennende vareutvalg, er noe av det Lars Stubberud er mest stolt av. At butikkene har ansatte med solid fagkompetanse, og ikke minst at kjeden har fokus på å tilby kundene god hjelp, er han også glad for.

– Den gode kundeservicen er noe som kjennetegner Møbelringen, og det skal vi selvfølgelig også sørge for i den nye butikken på Hønefoss.

Glad for at kjeden vokser

Den nye Møbelringenbutikken på Hønefoss er butikk nummer 70 i den medlemseide kjeden, som har butikker over hele landet. Administrerende direktør i Møbelringen, Henning Eriksen, gleder seg stort over engasjementet og den faglige stoltheten som bor i hver og én av butikkene. At Hønefoss nå blir satt på Møbelringen-kartet, er helt på sin plass, mener han.

– Lars har, i likhet med mange av de som jobber i Møbelringen, lang og solid erfaring fra møbelbransjen. Det at vi har tilgang til en sånn fagkunnskap er en av kjedens største styrker. Hønefossingene kan glede seg, sier Henning

• Norsk faghandel for møbler, stiftet i 1985.
  • 70 medlemseide butikker over hele landet, fra Kristiansand i sør til Honningsvåg i nord.
  • Medlem av mobelfakta.no, med miljøsertifisering av bedrift og produksjon, samt miljø- og kvalitetssertifisering av møbler.

Henning Eriksen, Administrerende direktør Møbelringen

Om Møbelringen