McDonald's Alnabru utsatt for bombespøk av ungdommer søndag kveld

Politiet ble søndag kveld varslet om en maskert mann som kom inn på McDonald's-restauranten på Alnabru. Det hele viste seg å være en dårlig spøk fra ungdommer.

-Vår primære oppgave er nå å ivareta de ansatte og gjestene på beste mulighe måte, som opplevde denne dårlige spøken på nært hold. Vi bistår også politiet i deres etterforskning, sier Erik Lødding, kommunikasjonssjef i McDonald's Norge.

McDonald's-restauranten ble åpnet for drift igjen søndag kveld.

Food Folk Norge AS forvalter og utvikler McDonald’s merkevare i Norge. McDonald’s er en av Norges største restaurantkjeder, med 74 restauranter, og en årlig omsetning på over 2 milliarder kroner. Restaurantene strekker seg fra Kristiansand i Vest-Agder, til Steinkjer i Nord-Trøndelag.