McDelivery til Stavanger!

Alle burgereentusiaster i Stavanger kan nå enkelt få tilgang til favorittmenyen sin når McDonald's Sørgata starter med McDelivery. - Etter en innkjøringsuke er vi nå i full gang og responsen har vært over forventningen, sier daglig leder Adrian Lenart.

Daglig leder Adrian Lenart og driftsdirektør for Amka Holding as Kjetil Undem med McDelivery poser og plakat.

McDonald’s er en av Norges største restaurantkjeder og en favoritt hos mange. Rask servering i restaurantene og lange åpningstider har gjort maten tilgjengelig til alle døgnets tider. Fra desember vil i tillegg folk i Stavanger kunne få den samme gode maten levert hjem eller der de måtte befinner seg i bykjernen.

- Vi ønsker å øke tilgjengeligheten og fleksibiliteten for kundene våre som ikke har mulighet til å komme til oss. Å starte med McDelivery er et viktig grep for å tilpasse oss kundenes behov og ønsker. Vi vil kunne levere McDonald`s mat der hvor kunden er og på det tidspunktet hvor kunden ønsker det, sier franchisetaker Ronny Sigbjørnsen.

McDonald's samarbeider med både Foodora og Wolt som begge gjør det enkelt å bestille burgere rett hjem når man ikke har anledning til å komme til restauranten selv.

McDelivery lanseres for full 12. desember på McDonald's Sørgata. McDonald's mat vil være tilgjengelig syv dager i uken, mellom kl. 11.00 og 21.30.

For mer informasjon, kontakt:

Franchisetaker Ronny Sigbjørnsen, tlf: 915 70 058