McDelivery til Kristiansand!

Alle burgereentusiaster i Kristiansand kan nå enkelt få tilgang til favorittmenyen sin når McDonald's Markensgate tilbyr McDelivery fra 20. januar. - Når du ikke har mulighet til å komme til oss, kommer vi til deg. Vi gleder oss stor til å starte med McDelivery i Kristiansand, sier franchisetaker Ronny Sigbjørnsen.

McDelivery starter opp i Kristiansand.

McDonald’s er en av Norges største restaurantkjeder og en favoritt hos mange. Rask servering i restaurantene og lange åpningstider har gjort maten tilgjengelig til alle døgnets tider. Fra januar vil i tillegg folk i Kristiansand kunne få den samme gode maten levert der hjem eller der de måtte befinner seg i bykjernen.

- Vi ønsker å øke tilgjengeligheten og fleksibiliteten for kundene våre som ikke har mulighet til å komme til oss. Å starte med McDelivery er et viktig grep for å tilpasse oss kundenes behov og ønsker. Vi vil kunne levere McDonald`s mat der hvor kunden er og på det tidspunktet hvor kunden ønsker det, sier franchisetaker Ronny Sigbjørnsen.

McDonald's samarbeider med både Foodora som begge gjør det enkelt å bestille burgere rett hjem når man ikke har anledning til å komme til restauranten selv.

McDonald's-mat vil være tilgjengelig 7 dager i uken, mellom kl. 11.00 og 22.00.

For mer informasjon, kontakt:

Franchisetaker Ronny Sigbjørnsen, tlf: 915 70 058

McDelivery starter opp i Kristiansand.