McDelivery til Fredrikstad!

Alle burgereentusiaster i Fredrikstad kan nå enkelt få tilgang til favorittmenyen sin når McDonald's Bryggeriveien tilbyr McDelivery fra 27. desember.
McDelivery til Fredrikstad

- Når du ikke har mulighet til å komme til oss, kommer vi til deg. Vi gleder oss stor til å starte med McDelivery i Fredrikstad, sier franchisetaker Siva Arumugathas.

McDonald’s er en av Norges største restaurantkjeder og en favoritt hos mange. Rask servering i restaurantene og lange åpningstider har gjort maten tilgjengelig til alle døgnets tider. Fra slutten av desember vil i tillegg folk i Fredrikstad kunne få den samme gode maten levert hjem eller der de måtte befinner seg i bykjernen.

- Vi ønsker å øke tilgjengeligheten og fleksibiliteten for kundene våre som ikke har mulighet til å komme til oss. Å starte med McDelivery er et viktig grep for å tilpasse oss kundenes behov og ønsker. Vi vil kunne levere McDonald`s mat der hvor kunden er og på det tidspunktet hvor kunden ønsker det, sier franchisetaker Siva Arumugathas.

McDonald's samarbeider med både Foodora som gjør det enkelt å bestille burgere rett hjem når man ikke har anledning til å komme til restauranten selv.

- Vi samarbeider med McDonalds i flere byer allerede, og det har gått over all forventning. Endelig har vi muligheten til å utvide suksessen til Fredrikstad, og det har vi gledet oss til siden vår lansering her i oktober, sier Elisabeth Myhre, Managing Director i Foodora.

McDelivery lanseres 27. desember på McDonald's Bryggeriveien. McDonald's-mat vil være tilgjengelig 7 dager i uken, mandag til lørdag mellom kl.11.00 og kl.22.00 og søndag mellom kl.11.00 og kl. 20.30.

For mer informasjon, kontakt:

• Franchisetaker Siva Arumugathas, tlf: 91 12 86 22
  • Iselin Bore Foodora 46 84 48 85