Maybon i sommerparadis

Sensommerlåten "Paradise" av Maybon, Skylike og rainage har et herlig skandinavisk sound og er allerede spillelistet hos NRK mp3.

Artwork Paradise - Maybon Skylike rainage

Maybon - 21 år gamle Eivind Wøien fra Gran på Hadeland - er selvlært på det meste som artist og produsent.
Han har alltid vært motivert av den kreative prosessen rundt å skrive og skape musikk, og har aldri vært redd for å utfordre, og forbedre, seg selv.
Og i fjor fikk han en unik mulighet til å gjøre nettopp det ved at han ble akseptert til det ettårige intensive utviklingsprogrammet for artister, låtskrivere og produsenter på LIMPI (Lillehammer Institute of Music Production and Industries).

"LIMPI er noe av det beste som har skjedd meg! Jeg har aldri lært så mye, eller produsert så mye musikk, som det jeg gjorde der. Låtene ble bedre uke for uke og jeg føler meg som en ny person etter dette året."
Og denne oppgraderte versjonen av Maybon er klar for å slippe samarbeidsprosjektet "Paradise"
Tidligere LIMPI-studenter besøkte skolen, og blant dem var Skylike og rainage
Maybon og Skylike har en felles dyp lidenskap for elektronisk musikk og de fant raskt tonen, og de fikk god kjemi med rainage

Låten "Paradise" er basert på ideer fra alle tre.
"Vi fant en vibe vi likte og bygget sangen rundt det. Det er en nydelig låt med sårbare vers og et sterkt refreng, og vi er ekstra happy med den kule touchen vokalene til rainage bringer."
Både låtskriver og vokalist rainage og låtskriver og produsent Skylike er, i likhet med Maybon, artister som har en udefinerbar kvalitet.
Sammen har de skapt en deilig skandinavisk sensommerlåt som tar dem enda ett skritt nærmere gjennombruddet.
"Paradise gir deg ikke bare en følelse av sommer, men av sommer sammen med den du er mest glad i."
Og da kan paradiset være hvor og når som helst, også i din spilleliste fra fredag 21. august.

Artwork Paradise - Maybon Skylike rainage

Travis Scott slipper ny singel og musikkvideo25.9.2020 07:30:00 CESTPressemelding

Travis Scott slipper i dag sin nye singel og musikkvideo «FRANCHISE», sammen med Young Thug og M.I.A. HØR DEN HER: https://TravisScott.lnk.to/FRANCHISE Sangen kommer med en offisiell musikkvideo regissert av Travis Scott og White Trash Tyler, filmet i Michael Jordans legendariske herregård i Chicago. SE DEN HER: https://TravisScott.lnk.to/FRANCHISEOfficial Musikkvideoen ble premiert på IMAX-kinoer i USA i går, i forkant av visningen av Christopher Nolans film TENET, hvis lydspor også inneholder Travis Scott-låten «The Plan». I tillegg til den offisielle musikkvideoen slippes det også tre alternative videoer for å fullføre «FRANCHISE»-verdenen; en lyric-video, en visualizer og etinnblikk i studioet. Link: https://travisscott.lnk.to/FRANCHISELyricVideo Link: https://travisscott.lnk.to/FRANCHISEVisualizer Link: https://travisscott.lnk.to/FRANCHISECactusSlatt Artwork er laget av den verdenskjente samtidskunstneren George Condo. Kan sees HER, samt ligger også som vedlegg lenger ned i presse