M-Files

M-Files anerkjent som 2022 Gartner® Peer Insights™ Customers' Choice for innholdstjenesteplattformer

(Oslo, Norge) – M-Files, en global leder innen informasjonshåndtering, kunngjorde i dag at selskapet har fått Customers' Choice i Gartner Peer Insights 'Voice of the Customer for mars 2022: Innholdstjenesteplattformer. I rapporten var M-Files en av fem leverandører som mottok ovennevnte gjennomsnittsvurdering for markedet og Customers' Choice. M-Files er også anerkjent som Customers' Choice i Midsize Enterprise-rapportsegmenter for Asia/Stillehavet, Europa, Midtøsten og Afrika.

Fra 31. mars 2022 ville 94 % prosent av Gartner Peer Insights-respondentene anbefale M-Files som en innholdstjenesteplattform, basert på 62 vurderinger i løpet av de siste tolv månedene. I tillegg har M-Files en 4,5/5 samlet Gartner Peer Insights-vurdering, som selskapet mener gjenspeiler kontinuerlige forbedringer i fagfellevurderinger på M-Files-plattformen.

«Her i M-Files strever vi etter å levere kundebehandling i verdensklasse mens vi hjelper globale selskaper å håndtere og sikre den økende mengden data fra digital overføring», sier Julian Cook, Chief Customer Officer hos M-Files. «Vi mener at vår metadatadrevne plattform for dokumenthåndtering gir en unik tilnærming til løsninger av dagens økende bedriftsutfordringer ved å koble folk med innholdet de trenger, når de trenger det, uavhengig av lagringssted. Å få utmerkelsen Customers' Choice i rapporten 'Voice of the Customer' for innholdstjenesteplattformer validerer videre vår forpliktelse til kontinuerlig innovasjon og forbedring av kundeopplevelsen.»

I tillegg til Customers' Choice-utmerkelsen, ble M-Files annerkjent som en visjonær i rapporten2021 Gartner Magic Quadrant™ for innholdstjenesteplattformer og plassert først for utførelse av visjon i denne kvadranten. M-Files fikk også den høyeste poengsummen innenfor Information Governance og ble rangert blant topp tre i alle brukertilfeller i 2021 Gartner® Critical Capabilities for Content Services Platforms-rapport (rapport om kritiske funksjoner for innholdstjenesteplattformer).

Gartner Peer Insights dokumenterer kundeopplevelse gjennom verifiserte vurderinger og fagfellevurderinger fra IT-eksperter. Fra 31. mars 2022 inkluderer M-Files Gartner Peer Reviews følgende undernevnte attester:

«En virkelig intelligent plattform for innholdstjenester. M-Files er et kraftig lagringssted for all vår data som hjelper oss å finne, få tilgang til, og styre informasjonen vår på tvers av flere systemer og lagringssteder. Den har en kritisk rolle i vår daglig drift fordi den lar oss øke effektiviteten av våre daglige kontoroppgaver og gjør det enkelt å finne vår bedriftskritiske data i gamle arkiver.» - Dataanalytiker, IT-tjenester [les hele gjennomgangen

"M-Files er virkelig fenomenal. De ga gode anbefalinger gjennom hele konfigurasjonsprosessen, og overrasket stadig når vi trodde vi hadde bedt om det umulige.» - konsernleder, Healthcare [les hele gjennomgangen

"M-Files har vært den hellige gralen for innholdshåndtering som jeg har vært på utkikk etter i lang tid. I motsetning til tradisjonell informasjonshåndtering, samler M-Files dokumenter og informasjon fra alle bedriftssystemer for å hjelpe deg å finne, få tilgang til, og håndtere informasjon på intelligent vis.» - Senior Kundesansvarlig, Tjenester [les hele gjennomgangen

«Tidenes beste verktøy for dokumenthåndtering. Det er enkelt og raskt å strømlinjeforme og automatisere arbeidsflyter. Noe som eliminerer gjentagende oppgaver og reduserer menneskelig svikt.» - Produksjonssjef, Produksjon [les hele gjennomgangen]

Last ned en gratis kopi av 2022 Gartner Peer Insights 'Voice of the Customer': Innholdstjenesteplattformer-rapport

About Gartner Peer Insights
Gartner Peer Insights is an online platform of ratings and reviews of IT software and services that are written and read by IT professionals and technology decision-makers. The goal is to help IT leaders make more insightful purchase decisions and help technology providers improve their products by receiving objective, unbiased feedback from their customers. Gartner Peer Insights includes more than 350,000 verified reviews in more than 340 markets. For more information, please visit www.gartner.com/reviews/home.

Gartner Peer Insights Customers’ Choice constitute the subjective opinions of individual end-user reviews, ratings, and data applied against a documented methodology; they neither represent the views of, nor constitute an endorsement by, Gartner or its affiliates.

Gartner Peer Insights content consists of the opinions of individual end users based on their own experiences with the vendors listed on the platform, should not be construed as statements of fact, nor do they represent the views of Gartner or its affiliates. Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in this content nor makes any warranties, expressed or implied, with respect to this content, about its accuracy or completeness, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Gartner Peer Insights 'Voice of the Customer': Content Services Platforms, 29 March 2022

Gartner, Magic Quadrant for Content Services Platforms, Michael Woodbridge, Marko Sillanpaa, Lane Severson, Tim Nelms, 18 October 2021

Gartner, Critical Capabilities for Content Services Platforms, Lane Severson, Michael Woodbridge, Marko Sillanpaa, Tim Nelms,19 October 2021.

Gartner, Magic Quadrant, and Gartner Peer Insights are registered trademarks of Gartner, Inc. and/or its affiliates in the U.S. and internationally and are used herein with permission. All rights reserved.

Om M-Files

M-Files
3502 Hønefoss

M-Files er en global leder innen informasjonsforvaltning. Med den metadatadrevne M-Files-plattformen for dokumentadministrasjon kan kunnskapsarbeidere umiddelbart finne riktig informasjon i enhver sammenheng, automatisere forretningsprosesser og ivareta informasjonsstyringen. Dette gir bedrifter et konkurransefortrinn og betydelig avkastning på investeringen ettersom de leverer bedre kundeopplevelser og arbeid av høyere kvalitet med lavere risiko. For mer informasjon, kan du se www.m-files.com.

Følg pressemeldinger fra M-Files

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra M-Files på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra M-Files

M-Files revolusjonerer arbeidsplassen med AI og automatisering8.3.2024 08:48:15 CET | Pressemelding

Oslo, Norge – 7. mars 2024 – Automatisering av kunnskapsarbeid gir resultater for M-Files, som i dag avslører at selskapet øker de årlige gjentakende inntektene (ARR) med mer enn 20 prosent i 2023. Veksten drives frem av 64 prosent økning i nye kundeanskaffelser fra direktesalg og 41 prosents økning i eksisterende kundeutvidelser med økende interesse for M-Files Hubshare samarbeidsløsning. Samtidig er veksten for M-Files i det nordiske salget på hele 26 prosent i 2023, noe som skyldes stor etterspørsel etter selskapets teknologi og løsninger på det norske og nordiske markedet. Selskapets solide resultater det siste året kommer også etter enda en milepæl, da M-Files oppnådde den anerkjente Centaur-statusen med over 100 millioner euro i årlig gjentakende inntekter i fjor.

Ferske tall fra Forrester viser at M-Files leverer 294 prosent avkastning med M-Files’ plattform for automatisering av kunnskapsarbeid10.10.2023 13:20:06 CEST | Pressemelding

En fersk analysedrevet undersøkelse fra Forrester fastslår at M-Files’ plattform for automatisering av kunnskapsarbeid gir store gevinster. I følge Forrester-rapporten har kundene oppnådd en avkastning på sine investeringer (ROI) på 294 prosent over tre år. Samtidig elimineres informasjonskaos med raskere tilgang til dokumenter og informasjon.

Møt M-Files Aino, den generative AI-teknologien bak Knowledge Work Automation-plattformen fra M-Files27.9.2023 12:57:29 CEST | Pressemelding

M-Files, en ledende aktør innen automatisering av kunnskapsarbeid, avduker i dag en plattform for Knowledge Work Automation som kan revolusjonere hvordan kunnskapsmedarbeidere jobber. Drevet av M-Files' generative AI-teknologi, M-Files Aino, kan bedrifter nå organisere informasjon, forstå sammenhenger i dokumenter og samhandle med organisasjonens kunnskap ved hjelp av et naturlig språk. Dette gjør M-Files sine bedriftskunder i stand til å fjerne informasjonskaos, øke effektiviteten til kunnskapsmedarbeiderne og redusere forretningsrisiko.

M-Files utnevnes som Strong Performer i fersk Gartner-analyse6.7.2023 13:20:56 CEST | Pressemelding

I en rykende fersk analyserapport fra Gartner utnevnes M-Files til “Strong Performer” blant en rekke plattformer for innholdshåndtering. Dette fremgår av Gartners siste markeds- og kundeanalyse, nemlig juni 2023-utgaven av “Gartner Peer Insights™ Voice of the Customer: Content Services Platforms”. I rapporten har Gartner analysert hvordan kunder og innkjøpere oppfatter ulike leverandører, basert på kundenes egne vurderinger.

M-Files vokser raskt og blir en 'Centaur' med $100 millioner i løpende inntekter23.5.2023 07:15:10 CEST | Pressemelding

M-Files blir medlem av eksklusiv klubb med private SaaS-selskaper som vokser raskt. Som global leder innen informasjonsforvaltning passerer nå M-Files $100 millioner i løpende omsetning (ARR). Også Norge bidrar til utviklingen hvor M-Files blant annet nylig landet en rekordstor avtale på inntil 120 millioner kroner med Statens vegvesen*. Det gir Centauren fart og ytterligere fotfeste i Norge.