Lunsjseminar tirsdag 12. november: Hva vil Havbruksskatteutvalgets anbefalinger bety for norsk sjømat?

I dag blir Havbruksskatteutvalgets utredning overlevert finansminister Siv Jensen. På et seminar tirsdag 12. november kl. 11.30 på The Salmon (Tjuvholmen) vil KPMG og Sjømat Norge gi en nærmere analyse av hvilke konsekvenser en grunnrenteskatt kan ha for havbruksnæringen.

Pressen er velkommen til å delta.

For mer informasjon om arrangementet, registrering og forespørsel om intervjuavtaler, kontakt kommunikasjonsdirektør Guro Steine, tlf. 40 63 99 88, guro.steine@kpmg.no.

Om arrangementet:

Blir det høyere skatt for havbruksnæringen?

Dato: 12. november 2019

Tid: kl. 11.30-13.00 (lunsj serveres fra kl. 11.00)

Sted:The Salmon, Strandpromenaden 11, Oslo

Pris: Gratis

KPMG inviterer i samarbeid med Sjømat Norge til seminar 12. november på The Salmon i Oslo.

KPMG vil belyse hovedpunkter fra utvalgets rapport, mens Geir Ove Ystmark fra Sjømat Norge vil dele havbruksnæringens tanker om forslagene fra havbruksskatteutvalget. Elisabeth Holvik, sjeføkonom i SpareBank 1, vil kommentere utvalgets anbefalinger fra et makroøkonomisk perspektiv.

KPMG er et globalt nettverk med selskaper som leverer profesjonelle tjenester innenfor revisjon, rådgivning, skatt, avgift og forretningsjus. KPMG har rundt 207.000 ansatte i 153 land og i KPMG Norge jobber det mer enn 1200 ansatte fordelt på 26 kontorer. Fageksperter fra ulike forretningsområder og bransjer jobber side om side for å levere fremtidsrettede og innovative prosjekter som skaper verdi for virksomheter i privat og offentlig sektor.

KPMG kjøper RAV og bygger et av landets ledende miljø innen dataanalyse, automasjon og AI8.11.2019 11:20:00 CETPressemelding

KPMG kjøper RAV Norge og bygger et av de sterkeste datamiljøene i Norge med over 100 spesialister innen virksomhetsstyring, dataanalyse, automasjon og kunstig intelligens. Med en kombinasjon av dyp teknologikompetanse og strategisk forretningsforståelse er KPMG dermed godt posisjonert for å tilføre høy verdi til private og offentlige virksomheter gjennom innovative digitale løsninger og datadrevet innsikt.