Medietilsynet

Langfredag og 1. påskedag er det forbode å sende reklame på tv og radio

Del

Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame den 15. og 17. april i år, sidan det er forbode å sende reklame langfredag og 1. påskedag. Mange av kringkastarane vel å gi bort reklameplassen til ideelle organisasjonar desse dagane.

Det er forbod mot reklame langfredag, 1. påskedag, 1. juledag og 1. pinsedag for at folk skal sleppe å bli utsette for kommersielle bodskapar desse høgtidsdagane. Foto Medietilsynet
Det er forbod mot reklame langfredag, 1. påskedag, 1. juledag og 1. pinsedag for at folk skal sleppe å bli utsette for kommersielle bodskapar desse høgtidsdagane. Foto Medietilsynet

Det er ikkje berre i påska det er forbode å sende reklame på radio og tv. Også 1. juledag og 1. pinsedag er det forbode å sende vanleg reklame, ifølge kringkastingsforskrifta.

Regelen gjeld berre for radio og tv. Formålet er at publikum ikkje skal bli utsett for kommersielle bodskapar i desse media gjennom høgtidsdagane.

– Kringkastarane er som regel flinke til å følge reklameforbodet. Medietilsynet har berre funne brot på regelen ved eit par høve dei siste tjue åra, seier direktør for juridisk og regulatorisk avdeling Hanne Sekkelsten.

Dersom ein kringkastar bryt regelen, kan Medietilsynet gi sanksjonar i form av eit regelbrotsgebyr eller eit tidsavgrensa forbod mot å sende reklame. Medietilsynet kan også gi tvangsmulkt for å sikre at forbodet blir følgt.

På Medietilsynets sider kan du lese meir om forbodet mot å sende reklame dei fire dagane i året.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Det er forbod mot reklame langfredag, 1. påskedag, 1. juledag og 1. pinsedag for at folk skal sleppe å bli utsette for kommersielle bodskapar desse høgtidsdagane. Foto Medietilsynet
Det er forbod mot reklame langfredag, 1. påskedag, 1. juledag og 1. pinsedag for at folk skal sleppe å bli utsette for kommersielle bodskapar desse høgtidsdagane. Foto Medietilsynet
Last ned bilde

Om Medietilsynet

Medietilsynet
Medietilsynet
Nygata 4
1607 Fredrikstad

69 30 12 00http://www.medietilsynet.no

Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder om barn og unges bruk av digitale medier, setter aldersgrenser for kinofilm, forvalter støtteordninger, behandler søknader om og fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kulturdepartementet.

Følg pressemeldinger fra Medietilsynet

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Medietilsynet

Lokalradioar får åtte millionar i støtte – halvparten går til å dekke DAB-utgifter13.5.2022 07:00:00 CEST | Pressemelding

Medietilsynet fordeler 8,2 millionar kroner i støtte til lokalradioane, der 4,4 millionar kroner går til å dekke utgiftene lokalradioane har med å sende på DAB. – Lokalradioane har stram økonomi. Denne støtta bidrar til at lokalradioar kan tilby programinnhaldet sitt på DAB, seier Hanne Nistad Sekkelsten, direktør for juridisk og regulatorisk avdeling i Medietilsynet.

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom