Kriminelt populært Donald-blad!

Krimgåtene i Donald er den mest populære delen av Donaldbladet. Derfor lanseres et nytt Donald-blad med krim som tema!
Et nytt blad fra Donald-redaksjonen!

- Krimgåten er gjerne det første barna blar opp på når de får et Donaldblad i hendene. Så det er egentlig en gåte at vi ikke har laget en egen krimgåteutgivelse før! sier Donald-redaktør Marius Molaug.

Derfor har Donaldredaksjonen samlet haugevis med kriminelle utfordringer og gode grublerier i et nytt blad: Donald Duck Krimgåter. Hvem har stjålet smøringen til skiløperen Fjonandes Førstflott Knæblod? Og hva driver egentlig kommentator Torgøy Bjørn egentlig med? Dette mystiske mysteriet og mange andre krimgåter må DU finne løsningen på før det er for sent!
- Vi regner med at mange små og store detektivaspiranter nå vil finne fram forstørrelses-glasset og bli med på kriminell kul skurkejakt!

Den populære anda

Donald er et utrolig populært lesestoff hos norske lesere, noe det store utgivelseprogrammet beviser. I tillegg til Donald Duck og co-bladet med sine 52 utgivelser, kommer det ut hele 50 Donald-pocket i året, flere innbundet og påkostede Donald-bøker, samt 13 Donald Junior-blader og 6 av Donald Show.

– Nordmenn elsker krim OG Donald Duck. Vi er derfor skikkelige stolte av å levere et helt krim-blad som garantert vil både overraske og underholde, sier ansvarlig utgiver i Egmont Kids, Kjell Frostrud Johnsen.

Donald Ducks Krimgåter – Fæle folk i Fjollenkollen er 1 blad ute i uke 10. Bladet kommer ut seks ganger i året.

Et nytt blad fra Donald-redaksjonen!
Donald er på besøk i Fjollenkollen!