Klart for åpning av fremtidens McDonald’s på Råbekken

Onsdag kl. 12:00 åpner dørene til den nyrenoverte McDonald’s Råbekken. Da kan du bestille fra nye, digitale bestillingskiosker og få maten servert ved bordet. – Vi gleder oss til å få enda mer kontakt med gjestene våre, sier franchisetaker Siva Arumugathas.

Klart for åpning av fremtidens McDonald’s på Råbekken

Gjenåpningen av McDonald’s Råbekken er ett ledd i satsingen for å gjøre McDonald’s-restaurantene klare for fremtiden. Bordserveringen er en del av det McDonald’s kaller «Experience of the Future», hvor det er mer personlig service i fokus. Der hvor de ansatte tidligere brukte tiden sin på å ta imot bestilling, er de nå mer tilgjengelig for gjestene underveis i måltidet. I tillegg til bestillingskioskene vil det være ansatte, som kalles Guest Experience Leader, som fungerer som en slags «hovmester» som hjelper gjestene ved behov.

– Vi er veldig spente på hva gjestene våre synes om de nye løsningene. Hensikten er at de skal slippe ventetiden ved kasseområdet, og når de får maten servert skal de få en mer personlig opplevelse. I tillegg betyr det nye systemet at vi lager mat på bestilling og ikke i forkant slik vi har gjort tidligere, så de som bestiller mat på Råbekken får rykende ferske burger laget spesielt for seg, forteller Siva Arumugathas.

For mer informasjon:

Siva Arumugathas tlf: 911 28 622