Kjærlighet for Sigrid Undset - S1sco teamer opp med Yomi

Etter å ha skapt bølger og satt navnet sitt på kartet med “Versace Medusa” som nylig rundet en million avspillinger på Spotify, “San Siro”, “Paco Rabanne” og sist med NALO på “Capoeira”, returnerer den mystiske Stovnergutten i dag med “Sigrid Undset”. På laget har han fått med seg enda en Stovnergutt og kompis, Yomi.

- "Yomi er min lillebror fra hooden! Det var ikke et spørsmål at vi måtte i studio sammen, men heller snakk om riktig tidspunkt. Under locked-down perioden tok vi en session med Pacify og klarte å lage «Sigrid Undset». Låta handler om kjærligheten for Sigrid. En ærlig og reflektert banger.

"Mens de tenkte på designers og tråkket i Chanel, putta hodet mitt i alt for å paye mammas gjeld" - S1sco

HØR "SIGRID UNDSET" HER

- “Som man hører i sangen så møtte jeg S1sco når jeg var 10. Når jeg først hørte at han drev med musikk var det bare et spørsmål om tid før vi skulle lage noe. Det du hører på nå er lyden av Stovner. Stovnersound. SS” - Yomi

Om S1sco:

21-åringen fra Stovner, sparket i gang karrieren sin med videoen til låta "Versace Medusa». Etter kun fire dager, rundet debutsingelen 100.000 avspillinger, og tok førsteplassen på YouTube Norge. 5 månender senere signerte unggutten med Def Jam Music/Universal Music Norway. «Versace Medusa»har nå 400 000 avspillinger på Youtube, og rundet over million på Spotify. Sist slapp S1sco ut «Capoeira» med Drabant-kollega NALO.

Etter over to million avspillinger på Spotify er S1sco klar for å slippe «Sigrid Undset» produsert av Pacify og teamet opp med Stovner artisten Yomi.

Om Yomi:

18-åringen kan allerede vise til imponerende 10 millioner streams på Spotify. Streams som kommer fra hele verden, takket være låten «Unnskyld». Låten var nemlig en del av soundtracket til dansefilmen «Battle» som ble globalt lansert på Netflix og, ble hyppig spilt langt utenfor landegrensene. Yomi har også fått merket stor interesse her til lands, og sommeren 2019 brukte han til å spille konserter, blant annet på festivaler som Kadetten og SKRAL.

Tidligere i år fikk vi servert EPen “Problematiske Løsninger” med fire låter som tar for seg hvordan en ung mann ser på livet. Deretter følgte han opp med låten, “Ligge Lavt”, og det unge talentet har brukt karantenetiden på å skrive og spille inn nytt materiell. Et av resultatene er neste utgivelse, “Sigrid Undset” sammen med S1sco.

Ny musikk fra Drake, BENEE, Diana Krall, The Killers, Elvis Costello, Lany, Oda Loves You med flere14.8.2020 13:38:46 CESTPressemelding

Diana Krall med nytt album i september Superstjernen Drake overrasket fansen med sin nye singel "Laugh Now Cry Later" i dag, der han har med seg Chicago-rapperen Lil Durk. Se den tilhørende spektakulære musikkvideoen her. 20 år gamle BENEE fra New Zealand fikk sitt store gjennombrudd med "Supalonely" feat. Gus Dapperton, en låt som har streamet over 1,7 milliarder! Nå er hun klar med den den nye singelen "Snail" som hun har skrevet og produsert sammen med Josh Fountain. Om låten sier hun: “When we were in lockdown, I was fascinated by snails. There wasn’t really a lot to be doing, so I would spend a lot of time outside looking at snails and would think about how they’re doing their own little thing and they’re all free. I just played around with the idea of being kind of like a snail and how I come out in the rain. Being stuck inside because of COVID, it’s kind of my lockdown song”. Apple Music har annonsert BENEE som Up Next, noe som gjør henne til første artist fra New Zealand som bl

Nyhetsbrev fra Universal Music7.8.2020 10:42:29 CESTPressemelding

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/el-papi-har-fatt-med-seg-hele-norges-tix-igjen-og-igjen?publisherId=6987388&releaseId=17889871 El Papi har fått med seg hele Norges TIX – "Igjen Og Igjen" https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/united-stage-copenhagen-music-lanserer-united-stage-group-nordens-ledende-bookingbyra?publisherId=6987388&releaseId=17889872 United Stage & Copenhagen Music lanserer United Stage Group, Nordens ledende bookingbyrå. I dag slippes låten "Smile", et samarbeid mellom Juice WRLD og The Weeknd. I 2019 tweetet Juice WRLD at han og The Weeknd burde lage en låt sammen, nå er resultatet her. Låten følger opp Juice WRLDs album, Legends Never Die, som gikk rett til førsteplass i Norge. Dette er også første nye musikk fra superstjernen The Weeknd siden albumet After Hours, som toppet den norske albumlisten i 11 uker, og nærmer seg hele 55 millioner streams i Norge. Den australske superstjernen Keith Urban er ute med enda en låt fra hans kommende album The Speed